“de échte Thaise keuken”

Siam Cafe
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Merchtem
Keukens: Thais
29 december 2017 beoordeeld

Hier kunnen we spreken van écht lekker Thais eten. Als je van die keuken houdt moet je hier gegeten hebben. Voor mensen die in de buurt wonen je kan er ook afhalen en samen lekker in de zetel opeten, doen wij trouwens regelmatig. De kwaliteit is van hoge standaard, de bediening correct. Zeker een aanrader als je in de buurt bent

11 december 2017 beoordeeld

Niet alleen eten we hier wel eens, we gaan er ook vaak halen, om gezellig thuis te eten. Maar het maakt niet uit, de kwaliteit is steeds dik in orde. Er staat een Thaise in de keuken die echt wel een potje kan koken. Ok, goedkoop is het niet, maar smaak heeft zijn prijs. Het zijn ook allemaal verse producten, typisch Thaise smaken en nog eens, héél lekker! Doen!

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verborgen in Merchtem een top Thais restaurant, inrichting zoals Thailand betaamd. Vriendelijke en zeer correcte bediening en.... de echte Thaise gerechten bereid in de open keuken met de traditionele stoompannen. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Thaise gerechtjes in leuk kader ,vriendelijke bediening en vriendelijke prijzen
Zeker een aanrader als je van Thaise eten wil genieten !

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker snelle bediening vriendelijk gezellige zaak (zware stoelen wel) lekker gegeten smaakvol een aanrader

Reizigers die Siam Cafe bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant
Wemmel, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Siam Cafe geweest? Deel je ervaringen!