“Leuk resto met lekker eten. Maar...”
Beoordeling van Lindenhoeve

Lindenhoeve
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Merchtem
Keukens: Belgisch
23 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk resto met lekker eten. Maar laat u niet vangen aan beloftes aan de telefoon dat er nog een tafel vrij is. Want dan kan je makkelijk een uur aan de toog moeten wachten. Spijtig.

Datum van bezoek: januari 2020

14 december 2019 beoordeeld

Steakavond met 2 goeie vrienden : lekker gegeten. de steak was lekker, perfect gebakken op de grill, de frietjes evenzeer, verzorgde borden kortom helemaal tevreden. Prijzen zijn vergelijkbaar met wat elders voor premium steak aangerekend wordt. Vriendelijke bediening met 1 schoonheidsfoutje : als je de dessert kaart aan de gasten geeft, is het een goed idee om nadien ook terug te komen om te weten wat de bestelling is... Na een half uur wachten hebben we dan maar zelf iemand aangesproken.

Datum van bezoek: december 2019
4 oktober 2019 beoordeeld

Steeds een plezier om hier een tafeltje vast te krijgen! Je avond is gegarandeerd geslaagd. De Lindenhoeve ligt op een mooie locatie en soms is het wat moeilijk om een parking te vinden, maar als je 50m kan wandelen dan valt dat best mee. Het is ook steeds aangenaam om de zelfde gezichten te zien, het team is heel stabiel en goed op elkaar ingespeeld. Super lekker eten en aan een heel correcte prijs. Onze volgende reservatie staat alvast in de agenda :)

Datum van bezoek: oktober 2019
1 juli 2019 beoordeeld

Aangename plek om te vertoeven, zowel binnen als buiten.
Gisteren voor het eerste langs geweest en zeker niet voor de laatste keer!
De brochette mixed grill alsook de steak hebben super gesmaakt.
Sausje "Lindenhoeve" was heel lekker bij de mixed grill.
Blij dit plekje ontdekt te hebben!

Datum van bezoek: juni 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op wandelafstand van Relegem....
Familieluncheon op zondag !
Goei weer en dus terras pakkesvol.
Maar we hadden onze verkenners uitgestuurd om een tafel in te nemen op tijd!
Overall, een vlotte service met de glimlach !
Uitschieters: de charcoal grilled runds-spitjes met uitzonderlijke smaak > ja, om duimen en vingers af te.....
Een rijke salade Lindenhoeve !
Porties zijn zeer groot in het algemeen
De ijs gerechten zijn 'enormous' (4-5 bollen creme!)
Probeer ook eens d 'coupe colonel' > citroen sorbet met vodka.
Ook een gezellige bar count binnen !

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Lindenhoeve bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

Grimbergen, Vlaams-Brabant
Opwijk, Vlaams-Brabant

In Lindenhoeve geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.