“Heerlijk !”
Beoordeling van Loos

Loos
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 Restaurants in Merchtem
15 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurantje. Zeer lekker gegeten. Vlotte bediening. Echt een aanrader ! De pasta met bouchotmosseltjes was verrukkelijk !

Datum van bezoek: juli 2020

24 juni 2020 beoordeeld

Absoluut blij dit leuke adres gevonden te hebben dichtbij huis. Gezellig kader, aangenaam terras(overspanning zeker een aanrader tegen de zon) retro servies en vooral lekker eten. Alles vers en huisgemaakt tot het dessert toe. Ons zien ze zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2020
10 januari 2020 beoordeeld

Ik kom hier graag met vriendin en kinderen - eerlijk en gewoon goed - tof ingericht, vlotte leuke bediening - zo zou het overal moeten zijn !

Datum van bezoek: januari 2020
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland en zonder voorkennis gegeten.
Dit is het type restaurant waar ik van houd, en dat ons gastronomisch niveau op top niveau brengt.
Heel eenvoudige kaart, mooie suggesties en eerlijke prijzen.
Wij namen de zalm lasagne, mijn vrouw de ovenschotel, en de kinderen de spaghetti bolognaise.
Alles heel lekker en met liefde gemaakt. Tikkeltje origineel, maar blijft de smaakpapillen van de gewone sterveling beroeren.
Wij komen zeker terug.
Een ontdekking.

Datum van bezoek: januari 2020
2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een groep van 12 zeer lekker gegeten. . Goede kwaliteit. Meer dan voldoende in je bord. Gezellig.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Loos bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Loos geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.