“Gewoon super lekker. ”
Beoordeling van Loos

Loos
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 Restaurants in Merchtem
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland en zonder voorkennis gegeten.
Dit is het type restaurant waar ik van houd, en dat ons gastronomisch niveau op top niveau brengt.
Heel eenvoudige kaart, mooie suggesties en eerlijke prijzen.
Wij namen de zalm lasagne, mijn vrouw de ovenschotel, en de kinderen de spaghetti bolognaise.
Alles heel lekker en met liefde gemaakt. Tikkeltje origineel, maar blijft de smaakpapillen van de gewone sterveling beroeren.
Wij komen zeker terug.
Een ontdekking.

Datum van bezoek: januari 2020

2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een groep van 12 zeer lekker gegeten. . Goede kwaliteit. Meer dan voldoende in je bord. Gezellig.

Datum van bezoek: december 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst bij Loos gaan eten. Zeer goed meegevallen , leuk kader , vriendelijke bediening en vooral lekkere spaghetti. Kortom , dikke

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld

Stijlvol ingericht, niet groot, heel gezellig
Goede en sympathieke service.
Geen grote kaart maar genoeg om je goesting te vinden
Erg lekkere gerechten, sommige creatief orgineel

Datum van bezoek: september 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Vooreerst en heel belangrijk: supervriendelijke bediening.
De gerechten (macaroni hesp/kaas en de suggestie spirelli) waren lekker maar misten een klein beetje kruiding. Spijtig, want dat had het helemaal top gemaakt!
Hier komen we zeker nog eens terug...

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Loos bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Loos geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.