“Zeer lekker”
Beoordeling van Loos

Loos
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 Restaurants in Merchtem
2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een groep van 12 zeer lekker gegeten. . Goede kwaliteit. Meer dan voldoende in je bord. Gezellig.

Datum van bezoek: december 2019

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst bij Loos gaan eten. Zeer goed meegevallen , leuk kader , vriendelijke bediening en vooral lekkere spaghetti. Kortom , dikke

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld

Stijlvol ingericht, niet groot, heel gezellig
Goede en sympathieke service.
Geen grote kaart maar genoeg om je goesting te vinden
Erg lekkere gerechten, sommige creatief orgineel

Datum van bezoek: september 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Vooreerst en heel belangrijk: supervriendelijke bediening.
De gerechten (macaroni hesp/kaas en de suggestie spirelli) waren lekker maar misten een klein beetje kruiding. Spijtig, want dat had het helemaal top gemaakt!
Hier komen we zeker nog eens terug...

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe ontvangst, spaghetti bolo was lekker niet top. Wel genoeg kaas ;-) 5 gerechtjes op de kaart, daar kiezen ze natuurlijk voor maar als pastabar zou ik toch de kaart met 2 a 3 gerechtjes uitbreiden. Maar wat ik zo ontzettend jammer vind is dat het geen verse pasta was ... Zich profileren als pastaresto vind ik op zijn minst dat er verse pasta moet zijn...met 5 gerechten op de kaart moet dit zeker mogelijk zijn. Mss een tip voor in de toekomst. Zeker veel mogelijkheden en toekomst muziek!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Loos bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Loos geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.