“Tof pasta restaurant: stijlvol, lekker en gezellig”
Beoordeling van Loos

Loos
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 Restaurants in Merchtem
10 september 2019 beoordeeld

Stijlvol ingericht, niet groot, heel gezellig
Goede en sympathieke service.
Geen grote kaart maar genoeg om je goesting te vinden
Erg lekkere gerechten, sommige creatief orgineel

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Vooreerst en heel belangrijk: supervriendelijke bediening.
De gerechten (macaroni hesp/kaas en de suggestie spirelli) waren lekker maar misten een klein beetje kruiding. Spijtig, want dat had het helemaal top gemaakt!
Hier komen we zeker nog eens terug...

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe ontvangst, spaghetti bolo was lekker niet top. Wel genoeg kaas ;-) 5 gerechtjes op de kaart, daar kiezen ze natuurlijk voor maar als pastabar zou ik toch de kaart met 2 a 3 gerechtjes uitbreiden. Maar wat ik zo ontzettend jammer vind is dat het geen verse pasta was ... Zich profileren als pastaresto vind ik op zijn minst dat er verse pasta moet zijn...met 5 gerechten op de kaart moet dit zeker mogelijk zijn. Mss een tip voor in de toekomst. Zeker veel mogelijkheden en toekomst muziek!

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Heel leuke en gezellige zaak, Sven geeft je bij ontvangst een gevoel van 'thuiskomen'. Super van eten, vers klaargemaakt, niet te lang wachten en prijs valt heel goed mee voor de kwaliteit die je krijgt. Een sterke aanrader, zelfs voor een snelle hap.

Datum van bezoek: mei 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terecht gekomen. Heel leuke zaak, mooi ingekleed, lekker eten, fijne sfeer, vriendelijke bediening! Pasta was enorm lekker! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Loos bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Loos geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.