“Zeker het passeren waard”
Beoordeling van Sushi Dai

Sushi Dai
Geclassificeerd als nr. 11 van 16 Restaurants in Merchtem
27 april 2019 beoordeeld

Vriendelijke service, zeer correcte prijs, eten was lekker, althans wat de sushi boot betrof, goede presentatie van het eten, lekkere warme sake. Iets te lang moeten wachten op bediening, men heeft er zich voor geëxcuseerd, dus voor mij is dat vergeven en vergeten - aanbevelenswaardig

Datum van bezoek: april 2019

31 maart 2019 beoordeeld

De eerste dagen wilden wij (als Sushi-lovers) de keuken uitproberen, dus kozen we een meeneem-combinatie om thuis op te eten...Mooie presentatie, lekkere verse sushi, kwalitatieve verpakking, prijs-kwaliteit best OK...Alleen aan het tempo van bestelling opnemen en verwerken is nog wat werk aan de winkel, maar ik veronderstel (en hoop) dat dit op termijn wel in orde komt

Datum van bezoek: februari 2019
10 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Sushi Dai bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Sushi Dai geweest? Deel je ervaringen!