“Mijn bezoek van vandaag.”
Beoordeling van Brasserie Buitenhof

Brasserie Buitenhof
Geclassificeerd als nr. 13 van 17 Restaurants in Merchtem
5 augustus 2020 beoordeeld

Met een juist menagement,heel veel potentiel.
Maar,bediening is een ramp,kaart onmiddellijk gekregen,doch na 20min.,nog niemand gezien voor een apro.
Wanneer je dan teken doet op de ober,roep deze voor de hele zaal,ik heb er maar twee.
Sorry dit doe je niet, er waren slecht 10 tafels bezet, en dit met 3 mensen in bediening.
Toch twee maal nadenken voor ik hier nog binnenstap.
Jammer

Datum van bezoek: augustus 2020

23 juli 2020 beoordeeld

In tegenstelling tot de drie laatste commentaren over COVID 19 vond ik dat de personeelsleden dat wel opvolgde...allemaal een mondmasker op en heel vriendelijk. Ook voor de kids is het super, ideaal dat ze zo kunnen spelen!
Zoals overal zijn er wat verbeterpuntjes maar komaan deze mensen zijn ook maar mensen...

Datum van bezoek: juli 2020
13 juli 2020 beoordeeld

Eten was goed, bediening redelijk. Maar ze houden totaal geen rekening met coronamaatregelen: slechts 1 persoon van de bediening droeg een mondmasker, papieren menukaart, 2 bubbels worden naast mekaar geplaatst, nootjes uit de grote pot. In deze tijden....schandalig.

Datum van bezoek: juli 2020
6 juli 2020 beoordeeld

Wij zaten werkelijk tafel naast tafel. Het zat er overvol. Personeel droeg geen mondmaskers, maar waren wel vriendelijk. Nootjes met de hand uit de grote pot als weleer.
Wanneer een tafel hen aanspreekt over de coronamaatregelen , lachen ze het weg.
Duurtijd : 1u45 voor Slecht 3 stukken stoofvees met veel saus is wel heel lang......En te duur.

Datum van bezoek: juni 2020
27 juni 2020 beoordeeld

Niemand draagt een mondmasker en de bediening van de nootjes wordt met de hand gedaan. Vreselijk. Eigenlijk misdadig. Dit restaurant moet gesloten worden.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Brasserie Buitenhof bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Brasserie Buitenhof geweest? Deel je ervaringen!