“Enorm charmante locatie”
Beoordeling van Brasserie Buitenhof

Brasserie Buitenhof
Geclassificeerd als nr. 13 van 16 Restaurants in Merchtem
17 maart 2020 beoordeeld

Lekker eten (of alleen iets drinken), soms moet je wat geduld hebben maar de locatie maakt veel goed. Het terras werd in de hete zomermaanden extra beschermd zodat er meer schaduw was. In de zomermaanden kunnen de 'jobstudenten' al eens een foutje maken maar dat gebeurt iedereen.

Datum van bezoek: juli 2019

13 februari 2020 beoordeeld

gereserveerd via tripadviser. om 17:30. we kwamen binnen rond 1745. heel gezellig interieur. helaas niemand te zien. we riepen, maakten lawaai, helaas zonder gevolg. we bleven zeker zes lange minuten wachten. toen besloten we om terug weg te gaan. met de deur in ons hand kwam plots de uitbater te voorschijn. excuseerde zich. daarna alles inorde! drie spaghetti's die vlug werden geleverd en heerlijk smaakten!

Datum van bezoek: februari 2020
2 januari 2020 beoordeeld

Hebben er samen met de ganse familie een Nieuwjaarsetentje gehouden (14p). Hoewel we van de kaart aten was de bediening vlot en snel. Eten was heel lekker.

Datum van bezoek: februari 2019
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al het speelgoed binnen in de kinderboek is kapot. Waarschijnlijk de bedoeling om kinderen thuis te laten. In augustus ook buiten geweest en er is niets onderhouden van de speeltuigen. Een gevaarlijk afgeknapt boom stond dicht bij het klimmeubel. Echt schandalig.
Op het menu staat appelsap van Minutmaid. Maar als je appelsap besteld, krijg je een brokje van Everyday. Dit kost dan 2,6 euro. Dit vind ik echt niet kunnen.
Bediening niet vriendelijk. Geen aanrader. Nochtans goed gelegen.

Datum van bezoek: december 2019
1 september 2019 beoordeeld

Bij aankomst vriendelijk begroet. Het duurde wel een poosje voor iemand aan onze tafel kwam om een bestelling op te nemen (dan hadden we nog geen menukaart/drankenkaart kunnen zien) dus opnieuw een hele poos wachten.
Duurde ook lang voor onze drank kwam. Er was nochtans niet zoveel volk aanwezig. Zeer leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Wel moeilijk om ergens te zitten waar je de kinderen in de gaten kan houden vanwege de witte tenten. Het personeel was ook zeer afwezig/verstrooid bij het opnemen. Bij bestellen werd duidelijk gevraagd wegens zwangerschap het vlees doorbakken op te dienen. Dit was jammer genoeg niet het geval en moest dus terug gestuurd worden naar de keuken. (Zeer vervelend)
De tafels waren bij aankomst niet zo netjes, ook werd vergeten de tafel in te dekken voor het eten. Opeens was het eten daar, nog 5 min moeten wachten op de bestekken voor er gegeten kon worden. Ook andere tafels bleven heel lang niet afgeruimd. Dit komt zeer slordig over, is vervelend voor nieuwe klanten. Het eten was ok, maar reeds ‘koud’ tegen de tijd zowel de bestekken als het niet doorbakken ‘vlees’ terug van de keuken kwam. Bijbestellen van frietjes duurde ook lang. Voor betaling uiteindelijk zelf naar de toog gegaan wegens lang wachten. Met kindjes bij is het niet altijd gemakkelijk om lang te wachten. Jammer want verder wel leuk voor de kinderen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brasserie Buitenhof bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Brasserie Buitenhof geweest? Deel je ervaringen!