“Filmavond/Zetelmomentje:)”

Pizzeria IL Capo
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 17 Restaurants in Merchtem
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Il Capo, the boss van dé afhaalpizza!
Niet meer en niet minder. Maar eindelijk eens ontpitte olijven op mijn Diavola.
1 telefoontje, 1 bestelling, ons adres kennen ze al vanbuiten:) (wel steeds contant voorzien, no creditcard)
Cecilia, 2Jaarklant

Datum van bezoek: maart 2019

31 maart 2019 beoordeeld

Superlekkere PIZZA's en het grote voordeel dat ze aan huis leveren, wat meteen een pluspunt is als je een niet uit je luie zetel wil komen...AANRADERTJE

Datum van bezoek: maart 2019
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ontevreden ivm de dienst per telefoon en de levering. Ik woon op 10min van de pizzeria en ze zijn koud binnengekomen. Als we bellen om te klachten tonen ze weinig empathie.De pizza’s hebben ook weinig smaak ( ik ben afkomstig van Italië, ik heb er al heel wat gegeten). Ik zal niet meer via hun bestellen.

Datum van bezoek: december 2017
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen twee werkopdrachten gaan eten. Afhaal- en bezorgrestaurant met drie tafeltjes. Pizza pizza pizza... koeriers op en af. Geen zin in pizza en Spaghetti Vegetale besteld. Open zicht op de keuken en gezien dat die a la minute gemaakt werd en perfect van smaak was! Toppertje!

Datum van bezoek: oktober 2017
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Il Capo is voor mij de beste pizzeria in omstreken. Hun pizza’s zijn ongelooflijk lekker en voelen niet zwaar en vettig aan. De uitbaters zijn ook erg vriendelijk. Enige pizzeria waar ik nog pizza’s ga halen.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Pizzeria IL Capo bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant
Opwijk, Vlaams-Brabant

In Pizzeria IL Capo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.