“Nog steeds waanzinnig goed!”

Badalamenti Cucina e Bottega
Geclassificeerd als nr. 1 van 52 Restaurants in Mondello
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal naar Palermo teruggekomen vanwege Mondello en deze zaak. Wederom geweldig genoten. Begonnen met een rose frizzante van de Etna en mortadella (met en zonder truffel). Heerlijke oesters. Vervolgens een prachtige zucchini en visbal. Hierna pasta van inktvis met een saus van zee-egel. Hierbij een puike witte Etna. Na panacotta en amara (speciale amaron van de Etna). Briljante zaak.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tonijn en lamsfilet! Wij zijn hier in totaal 4 keer gaan eten in de 10 dagen van onze vakantie!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant, heerlijk gegeten op aanraden van robert
Aanrader, rauwe vis schotel vooraf!
Wij waren erg te spreken over de tonijn en lam als hoofdgerecht.
Lekker koel binnen, heerlijke wijnen...aanrader! Beste restaurant van mondello vonden wij!

25 juni 2016 beoordeeld

We zijn er twee dagen na elkaar gaan eten en telkens was het een culinaire verrassing.
Ook de inrichting van het restaurant is sfeervol en er heerst een ongedwongen sfeer.
De bediening is snel en zeer vriendelijk. Het restaurant ligt niet aan zee maar wel nog op stapafstand van het strand.

28 september 2015 beoordeeld

Geweldig restaurantje met super atmosfeer. Gerund door zeer vriendelijke tweeling broers en vader, welke goed Engels spreken. De tonijn met amandelkorst is legendarisch! Echt de allerbeste die ik ooit gegeten heb, klasse!

Reizigers die Badalamenti Cucina e Bottega bekeken, bekeken ook

In Badalamenti Cucina e Bottega geweest? Deel je ervaringen!