“Perfect ”

Keukens: Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar Kroatië gaat maar niet naar dit restaurant maak je een grote fout!
Je moet hier geweest zijn!
Lunch: neem pasta
Diner: neem pasta en truffelsaus biefstuk als hoofd

Datum van bezoek: juli 2020

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze host hier gaan eten en wat een zaligheid als je vlees en mooie wijnen houdt. Bijna geen toeristen en reserveren is echt aan te raden. Zeker doen als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: juni 2020
29 september 2018 beoordeeld

Gastvrij ontvangen. Ruime keuzemogelijkheden. Vlees wordt in een grote openhaard gebakken. Echt een aanrader. Wel handig om te reserveren.

Datum van bezoek: september 2018
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al eens lekker gegeten maar vandaag was het overheerlijk. Bediening uitstekend en van alle talen thuis, vriendelijk en kennis van zaken. Geweldig.

Datum van bezoek: juli 2018
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie b&b, mooi zwembad, tuin en voldoende ruime kamers. Alles is kraaknet. Ontbijt is wat minder kan gevarieerder er is ook geen vers brood. Bovendien is de beleefdheid van personeel en uitbater ondermaats, waardoor we het gevoel hadden niet welkom te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Alla Beccaccia bekeken, bekeken ook

In Alla Beccaccia geweest? Deel je ervaringen!