Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 463
PricelineUS$ 463
Hotels.comUS$ 380
travelup.comUS$ 454
TravelocityUS$ 380
TraveluroUS$ 468
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Hier twee nachten doorgebracht tijdens ons bezoek aan Yellowstone NP. Prima uitvalsbasis aangezien dit hotel op twee minuten afstand ligt van de West entrance en op ongeveer 40 minuten afstand van de grand prismatic spring en de omgeving van Old Faithful.

Hotelkamers zijn erg ruim en netjes onderhouden. Alles zag er schoon uit. Wij hadden ook inderdaad een tussendeur, maar ondanks dat wij buren hadden hebben wij hier nul last van gehad.

Ontbijt is netjes verzorgd. Je moet alleen soms even wachten op een zitplaats.

Wij vonden de wolf die je krijgt aangeboden voor $15 (excl. Tax) een leuk souvenir om mee te nemen naar huis als aandenken aan de leuke dagen die wij hier hebben gehad. Met name alle wildlife die je daar in het park, gewoon al langs de weg, tegenkomt.

Tegenover het hotel zit de grizzly en wolve discovery Center. Hier kan je voor $13 voor volwassenen twee dagen kijken bij de grizzly beren, wolven en de roofvogels. Daarnaast is er een bord met informatie over waar in de afgelopen dagen beren zijn gespot in Yellowstone NP. Het centrum zelf vonden wij niet heel erg bijzonder, maar mocht je geen dieren in Yellowstone hebben gezien dan kan je ze hier alsnog bewonderen.

Mochten wij nog een keer terugkeren naar Yellowstone NP, dan zouden wij zo weer kiezen voor dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2017
Bree A, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Hello Robin,

Thank you so much for the great review, we truly appreciate it! We hope you had a wonderful experience during your stay. We wish you safe travels and we hope that you will visit us again in the future.
Gray Wolf Inn & Suites

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt op 2 minuten rijden van de west entrance van Yellowstone National Park.
Faciliteiten zijn prima, fijn zwembad.
Kamer met tussendeur is gehorig. Heb de buren geregeld gehoord.
Ontbijt is goed en netjes verzorgd.

Datum van verblijf: juli 2017

Hello Pos1969,

Thank you for sharing this review and for staying with us at Gray Wolf Inn & Suites. We We apologize for the poor experience you had during your stay but we hope you still enjoyed your time in West Yellowstone. We wish you safe travels and we hope that you can give us another chance in the future.

Gray Wolf Inn & Suites

Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi groot hotel met zeer ruime en schone kamers. Op loopafstand van de winkeltjes en restaurants in West Yellowstone. Ook het visitor center is vlakbij. Lekker ontbijtje 's ochtends en je bent zo weer in Yellowstone.

Datum van verblijf: juni 2017
Bree A, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017

Hello ascholten80,

Thank you for the review, it is truly appreciated. We hope you enjoyed your experience with us. We wish you safe travels and hope you visit us again in the future.

Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Een echt motel, geschikt voor als je op doorreis bent.
Schone, ruime kamers. Op loopafstand van een McDonalds en van straten met winkels en restaurants. Ingang van Yellowstone Park op slechts 2 minuten rijden. Er wordt ook een ontbijt geserveerd.

Datum van verblijf: juli 2016
Kaylee P, Manager van Gray Wolf Inn and Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2016

Hello Hiske8,

Thank you for your review!

We appreciate you sharing your thoughts with us. We use guest feedback to make valuable improvements. We wish you safe travels and hope to see you again very soon.

Regards,

Kaylee J.

Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn tevreden over dit hotel! We werden na het inchecken gebeld op de kamer of onze kamer naar wens was...de wasserette is gratis en er zijn voldoende machines..het ligt perfect bij het park..het ontbijt was voldoende keus..het personeel is zeer vriendelijk en je kan de hele dag koffie halen in de hal..kortom.. perfecte 2 dagen wat ons betreft.

Datum van verblijf: juli 2016

Hello Shams M,

Thank you for your review, we truly appreciate your feedback. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us, please come back and see us again soon!

Regards,

Kaylee J.