Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 101
Expedia.comUS$ 101
Hotels.comUS$ 101
TravelocityUS$ 101
FindHotelUS$ 101
eDreamsUS$ 101
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, ruime hotel kamer met goed bed. Klein ontbijt, niet veel keus maar was prima. vlakbij Yellowstone park.
Hotel zit in een hele leuke omgeving met leuke winkeltjes en je kan er in de buurt lekker eten

Beoordeeld op 25 januari 2019

Dicht bij de ingang van Yellowstone. Hier en daar wat veroudert, maar wel schoon.
Personeel is enorm behulpzaam. Zorgden zelfs voor een vaderdagkadootje (?) op telefonisch verzoek van de kinderen.
Gratis ontbijt, maar daar moet je je niet al te veel van voorstellen. Is afdoende.
Geen problemen met wifi.
Ligt ook op loopafstand van centrum van het (kleine) stadje.

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima hotelkamer. Lekker ruim en een lekkere douche. Het ontbijt stelt niet veel voor maar is wel prima. Je bent met 2 minuten in het Yellowstone Park dus dat is echt ideaal! Het Wi-Fi is niet heel stabiel op de kamer, maar ach je hebt wel wat internet ;).

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt bjj de ingang van yellowstone. Voor een nacht is dit prima. Wifi en koelkast in de kamer. Kamer is schoon maar is verder basis. 2 aparte bedden. Personeel is wat afstandelijk. Koffie ook in de lobby verkrijgbaar.

Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel gebruikt voor overnachting bij bezoek aan Yellowstone. De kamers zijn ruim met heel goede bedden. Kamers zijn ook schoon en netjes. Hotel is echter oud en zeker van buiten niet meer up to date. Kamers zijn ook zeer gehorig wat in Amerika echter niet vreemd is. In de ochtend is er een gratis ontbijt dat voorzien is van al het nodige, waaronder ook warme gerechten. Wifi was echter zeer slecht, misschien veroorzaakt door de ligging van onze kamer. Hotel ligt op loopafstand van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
BI-Management, Director of Marketing van Brandin' Iron Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017

We are happy that you enjoyed our comfortable beds and hot breakfast. I'm sorry that you had WI-FI issues while you were staying with us. We have upgraded the property WI-FI this past winter but the town itself, due to its remote location, can have issues in the evening when everyone is out of the park and trying to connect all at once. We appreciate you staying with us and thank you for leaving us a review.