Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 336
PricelineUS$ 336
Hotels.comUS$ 336
TravelocityUS$ 336
TripadvisorUS$ 336
Trip.comUS$ 1.190
Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt bjj de ingang van yellowstone. Voor een nacht is dit prima. Wifi en koelkast in de kamer. Kamer is schoon maar is verder basis. 2 aparte bedden. Personeel is wat afstandelijk. Koffie ook in de lobby verkrijgbaar.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel gebruikt voor overnachting bij bezoek aan Yellowstone. De kamers zijn ruim met heel goede bedden. Kamers zijn ook schoon en netjes. Hotel is echter oud en zeker van buiten niet meer up to date. Kamers zijn ook zeer gehorig wat in Amerika echter niet vreemd is. In de ochtend is er een gratis ontbijt dat voorzien is van al het nodige, waaronder ook warme gerechten. Wifi was echter zeer slecht, misschien veroorzaakt door de ligging van onze kamer. Hotel ligt op loopafstand van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
BI-Management, Director of Marketing van Brandin' Iron Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017

We are happy that you enjoyed our comfortable beds and hot breakfast. I'm sorry that you had WI-FI issues while you were staying with us. We have upgraded the property WI-FI this past winter but the town itself, due to its remote location, can have issues in the evening when everyone is out of the park and trying to connect all at once. We appreciate you staying with us and thank you for leaving us a review.

Beoordeeld op 23 juni 2016

Goede en ruime kamers . Alles was keurig verzorg en schoon. Ontbijt is gratis en goed. Helaas wel weer weggooi bestek maar dit is in Amerika gebruikelijk als het ontbijt inbegrepen is .Dicht bij ingang Yellowstone park.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Ofwel, wat kan je verwachten. Nou, ik verwacht in ieder geval dat het een hotel is waar je goed kan slapen. Dat was probleem nummer 1. Het is gewoon zo'n typisch oud Amerikaans hotel en super gehorig. Dus dat slapen gaf wel wat problemen doordat het hotel bomvol zat en het tegenwoordig normaal is om met niemand rekening te houden om 01:00uur.... en 02:00uur.... en 03:00uur....etc.
Dan gaan ze er prat op dat ze een ontbijt hebben. Dat hebben ze, maar voor Europese maatstaven is het maar net aan. De ruimte is trouwens veel te klein, dus moesten we zelfs 1x na een half uur terug keren. Maar ja, hoogseizoen hè.
En ze zeggen dat ze free wifi hebben. Ja, alleen werkt dat gewoon niet, of als het werkt, dan valt het na 2 minuten weer uit. En bij de receptie boeit dat niemand. Gevolg was dat ik 's nachts om 12 uur met nog zeker 10 andere gasten probeerde om in de lobby nog wat bandbreedte te verkrijgen. lukte natuurlijk niet.

Conclusie: zoek je alleen maar een hotel in de buurt van Yellowstone en slaap je makkelijk. Gewoon doen, anders nog even doorzoeken en waarschijnlijk iets meer betalen

Kamertip: In ieder geval een kamer zonder bovenburen...
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 augustus 2014

heel fijn hotel met een perfecte ligging t.o.v. het Yellowstone N.P.
prachtige mooie schone en mooi ingerichte kamer.
ruime kamer,ontbijt goed,alleen misten de kinderen een wafelijzer.
ideaal hotel ook voor gezinnen met kinderen

Datum van verblijf: augustus 2014