2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 394
Hotels.comUS$ 393
BestWestern.comUS$ 394
TravelocityUS$ 393
PricelineUS$ 394
Lol.travelUS$ 444
Beoordeeld op 9 oktober 2016

We verbleven voor de derde keer in dit hotel , en het was er net zoals de vorige keren heel goed !! de kamers waren proper en het ontbijt goed !! de ligging is ook goed en rustig ,en toch dicht bij alles

Kamertip: al de kamers die we reeds kregen waren goed en rustig !!
Datum van verblijf: september 2016
Jim b, General Manager van Best Western Weston Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2016

Thank you for taking the time to share your experiences during your recent stay with us. We are always gratified when we have the opportunity to host returning guests like you. This tells us that we are providing the service, convenience and comfort required by our guests, which is very important feedback. We hope to see you again for your fourth visit (or more) to the Yellowstone National Park area. Thank you for staying with us and for your kind words about our property.

Beoordeeld op 15 juni 2016

Uitstekende ontvangst bij inchecken, over en weer leuke grapjes gemaakt met de dame achter de balie en de volgende ochtend bij een heerlijk en uitgebreid breakfast. Rustige kamer (erg belangrijk voor ons) met alles erop en eraan en met de bij Best Western gebruikelijke pool en jacuzzi.Door de ligging aan de rand van het dorp is het centrum eenvoudig lopend te bereiken (enige minuten). Het is echter niet het goedkoopste hotel in het dorp, maar wel erg fijn. Hiervandaan ook prima Yellowstone te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bedank Paul H. A
Jim b, General Manager van Best Western Weston Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

We are pleased that your recent stay with us was a satisfying experience. Yes, we prize our location, which is close to the major entrance of Yellowstone National Park and within easy walking distance to all the restaurants and attractions offered by our community of West Yellowstone. Thank you for your kind comments and for being our guest. We hope to see you again on a future trip to the area.

Beoordeeld op 31 mei 2016

Fijne ruime en schone kamer, prima internet verbinding en lekker midden in het centrum van west yellowstone. Hele aardige eigenaren en bediening, ze nemen de tijd om je je op je gemak te laten voelen.

Kamertip: Vraag een kamer op de 1e etage heb je uitzicht op de bergen en het is een stuk rustiger ivm in en uitladende gasten.
Datum van verblijf: mei 2016
Jim b, General Manager van Best Western Weston Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2016

Thank you for responding about your recent stay with us. We appreciate your business and look forward to seeing you again.

Beoordeeld op 14 mei 2016

Een mooi hotel net even buiten het directe centrum van West Yellowstone. Wij zaten op de tweede verdieping en moesten buitenom via een trap naar de kamer. De kamer was goed en netjes. Je kijkt uit over een voetbalveld. Het plaatsje West Yellowstone is een leuk echt toeristisch plaatsje waar veel restaurantjes en allerlei ander winkeltjes zijn.
Al met al een prima plek om vanuit daaruit Yellowstone te verkennen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 september 2015

Verwacht niet veel luxe in dit hotel, maar de kamers zijn schoon en netjes. Goede tips bij de balie. Gratis een redelijk goed ontbijt. Prima locatie ten opzichte van de ingang van het Yellowstone National Park.

Datum van verblijf: augustus 2015
Jim b, General Manager van Best Western Weston Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2015

We appreciate the time your took to share your experience with our hotel during your recent stay. Our goal is to provide clean, comfortable rooms for our guests and it sounds like we performed to your satisfaction. Thank you for staying with us and we hope to see you again on a future visit to West Yellowstone.