“Uitstekend”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Afhalen
11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed ontbijt met veel keus. Vriendelijk personeel. Goede pannenkoeken. Aanrader. Hier zullen wij de komende dagen ontbijten

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld

lekker ontbijt en zeer vriendelijke bediening, de koffie wordt rijkelijk bijgevuld en aanpassen van de gerechten op het menu is geen probleem.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijke fluffy pannenkoeken eten! Ze zijn er op allerlei manieren, wij hebben hier twee keer gegeten en twee keer erg lekker! Je kunt zelf een pannenkoek samenstellen met toppings naar eigen smaak. Gratis refill van koffie en thee! Service lekker snel, snel weer op naar het park!

Datum van bezoek: mei 2018
25 september 2016 beoordeeld

Na alle recensies op internet gelezen hierheen gegaan, pannenkoeken waren lekker maar wat ons tegenviel is dat we een kannetje heet water kregen voor 2 personen geen refill! Voor de echte maple syrup moest je extra betalen. Dag later elders een ontbijt genuttigd waar ze thee bleven bijvullen en de maple syrup standaard bij de pancakes waren.

Datum van bezoek: september 2016
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een typisch Amerikaans ontbijt wil proberen dan moet je hiernaartoe! Wij waren er rond 9.30 en hadden een korte wachttijd van 10 min.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Running Bear Pancake House bekeken, bekeken ook

In Running Bear Pancake House geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.