“Hamburger voor goede prijs”
Beoordeling van Canyon Street Grill

Canyon Street Grill
Geclassificeerd als nr. 26 van 53 Restaurants in West Yellowstone
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Lunch, Diner
Dineropties: Lunch, Diner
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant wat is ingericht als een jaren 50 café/restaurant. Hamburger is simpel, maar heerlijk. Moeite waard om even langs te gaan voor een lunch!

Datum van bezoek: oktober 2018

24 september 2016 beoordeeld

Tentje waar je heerlijk kunt eten, wij hadden zin in een hamburger en we kwamen langs dit tentje en het sprak ons meteen aan. Burger was vers en erg lekker, de peanut butter chocolat milkshake was ook yum! Inrinchting is jaren 50, wij vonden dit geweldig! Wat een verschil qua burger met de fastfood ketens!

Datum van bezoek: september 2016
23 september 2015 beoordeeld

Lekker gegeten voor weinig geld. Diverse malen gegeten tijdens onze reizen. De hamburgers zijn heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2015
3 augustus 2015 beoordeeld

Lekker eten in een leuke omgeving. Echt een oude diner ervaring. Alleen waarom is dan de bediening weer zo standaard en ongeïnteresseerd? Jammer gewoon, want je kan toch ook best wel plezier in je werk hebben.

Datum van bezoek: juli 2015
17 juli 2014 beoordeeld

2 dagen achter elkaar bij dit tentje gegeten omdat het erg goed beviel. Prijs kwaliteit is uitstekend. dag 1: met zn 4en een grote hamburger schotel op incl 8x groot glas drinken =75 dollar. dag 2 = grote schotel met echt amerikaanse hotdogs en ook 8x groot glas drinken = 40 dollar. beide keren 20% tip gegeven want het personeel was erg vriendelijk. Lekker eten! niets op aan te merken. lekker amerikaans. Ze zeggen dat het geen fastfood is en dat klopt. het is wellicht niet heel gezond en duurder dan de Mac maar het is t allemaal waard. aanrader!! Eric is aardig!

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer

Reizigers die Canyon Street Grill bekeken, bekeken ook

West Yellowstone, MT

In Canyon Street Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.