“Basic maar lekker en niet duur”

Pete's Rocky Mountain Pizza Company
Geclassificeerd als nr. 6 van 53 Restaurants in West Yellowstone
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Afhalen
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een half uur moeten wachten voor er plaats was . Het eten was zeer lekker. Basic pizza's, met buffelgehakt gevulde ravioli met verse tomatensaus. En helemaal niet duur. Zeer goede prijs/ kwaliteit

Datum van bezoek: september 2018

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier op een vrijdagavond en het was, net als overal in West Yellowstone, erg druk. Na even te hebben moeten wachten werden we snel en vriendelijk geholpen. De pizza die wij deelden (16 inch) was van een hele goede kwaliteit. Bovendien werd de pizza ook nog eens redelijk vlot gebracht wat best een prestatie is als je de drukte in aanmerking neemt.
Wij stapten hier op goed geluk binnen en werden zeker niet teleurgesteld.

Datum van bezoek: september 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plaats, snelle en vriendelijke bediening, zoals overal in de States. Veggy pizza was erg lekker, margherita was een en al looksmaak, vond ik niet geslaagd. Beetje prijzig voor wat je krijgt, maar dat is overal in dit stadje wel een beetje zo.

Datum van bezoek: juli 2018
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke tent. Meer dan een half uur op een tafel moeten wachten, maar dat was het zeker waard. We hebben een heerlijke seafood salade,lasagne en pizza voor een hele schappelijke prijs gegeten bij hele lieve mensen, o.a. moeder, zoon en dochter. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Yellowstone kwamen we terecht bij dit Italiaans restaurant, te herkennen aan de Nederlandse vlag die buiten wappert. Het ziet er van binnen typisch amerikaans uit. De bediening was erg vriendelijk en de pizza’s waren erg goed. Wij hadden een small pizza en die is zeker groot genoeg voor een volwassene.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pete's Rocky Mountain Pizza Company bekeken, bekeken ook

In Pete's Rocky Mountain Pizza Company geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.