“Onvriendelijk”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst werden we vriendelijk geholpen. Later werd personeel ronduit onbeschofd. Snelle bediening. Eten was niet echt lekker. Prijzen waren vrij hoog.
Toen we de rekening kregen stond de hoogte van de fooi al omcirkeld. 15 a 20 % werd gevraagd.
Toen onze fooi niet hoog genoeg naar de zin was werden we ten overstaan van alle klanten agressief benaderd. We kregen uiteindelijk ons wisselgeld niet terug. Zeer onproffesioneel.

Datum van bezoek: september 2016

3 juli 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk verwelkoming en daarna ook bediening. Leuke kaart en wijn. Niet peperduur maar ook niet goedkoop. Daarom ijsje aan de overkant gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2016
MartiniMakerBahamas, Guest Relations Manager van Bullwinkle's Saloon and Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2016

Sounds like we fit the bill for you! Glad you enjoyed your meal with us.

23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds vanaf
19u was men aan het wachten. Tijdens het wachten kan je een
Lokaal bier of cocktail drinken. Keuze tussen burgers, pasta, vleesgerechten. Meestal met saladebar. Zeer lekker.

Datum van bezoek: september 2015
10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 1x gegeten, snelle bediening voor redelijke prijs, in het leuke stadje West Yellowstone. Er is een eetgedeelte en een bar gedeelte,wat in elkaar overloopt.

Datum van bezoek: september 2015
28 juni 2015 beoordeeld

toen we er langs liepen zat het bomvol. Toch hadden we vrij snel plek. Eten was goed (inclusief de saladebar) en bediening was vriendelijk. Ook na ons kwamen er steeds nieuwe klanten binnen.

Datum van bezoek: mei 2015
MartiniMakerBahamas, Guest Relations Manager van Bullwinkle's Saloon and Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2015

So glad we were able to take care of you while we were so busy! Come see us again!

Reizigers die Bullwinkle's Saloon and Eatery bekeken, bekeken ook

In Bullwinkle's Saloon and Eatery geweest? Deel je ervaringen!