“Redelijk, niet geweldig”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk restaurant aan de hoofdweg,
Blijkbaar een lange geschiedenis, maar niet de originele eigenaren.

Vriendelijke bediening, maar net als het eten zonder bezieling. Echt een toeristen tent.

Vond het niet gezellig vooral door de verlichting en lelijke afwerking

Datum van bezoek: mei 2018

15 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier een avond gegeten. Het is een druk restaurant. Het eten was prima. Ze hebben een lekere saladebar.

Datum van bezoek: juli 2017
9 oktober 2016 beoordeeld

We hebben er keer gegeten , wat wil zeggen dat het er lekker en goed was ! het zelfgemaakte stoofpotje kan ik zeker aanraden !!

Datum van bezoek: september 2016
12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de receptioniste hier gaan eten. Leuk restaurant, vriendelijk personeel. Leuke aankleding van het restaurant. Eten was meer dan voldoende en heerlijk klaar gemaakt. Ook de huissoep was heerlijk. De saladebar zag er erg goed uit. Prijzen zijn normaal.

Datum van bezoek: september 2016
19 juli 2015 beoordeeld

Goede saladebar, kaart verder erg eenvoudig.
Geen alcohol op de kaart
Zeer actieve ober met waterflessen
Fantastische kip op het menu!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Outpost Restaurant bekeken, bekeken ook

In Outpost Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.