“Prima zaak”

Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Afhalen
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima zaak en goede service.
Hot wings gegeten en die waren echt hot. Enige minpuntje is dat je op sommige momenten het idee had dat je in een kippenschuur beland was

Datum van bezoek: juli 2019

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor een snelle hap na een lange dag in Yellowstone. Helaas duurde het wat langer omdat 1 van onze gerechten was gevallen. Dit werd netjes verteld en ook opgelost met een 20% korting op de rekening. Menukaart is uitgebreid te noemen. Vooral veel keuze in pizza, je kunt ook je eigen pizza samenstellen. Onze lasagne en ma&cheese smaakte prima. Helaas geen wifi beschikbaar voor gasten. Dit zou een meerwaarde zijn voor de vele toeristen die uit het park komen en foto's en verhalen willen delen met familie en vrienden.

Datum van bezoek: oktober 2018
wildwestpizza, Owner van Wild West Pizzeria & Saloon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Thank you for the stars and gracious remarks. We'd love to see you back in soon!

Best,
The Team at Wild West Pizzeria & Saloon

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via trip adviser gevonden
Verschillende meningen maar toch getest

Ontvangst netjes
Bediening voldoende
Drankjes goed
De pizza’s meer dan goed

Prijs kwaliteit zeer netjes

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bezoek van Yellowstone np hier gestopt voor dinner. We hadden snel een tafel , ook kwam er iemand heel snel water brengen tot hier toe prima. We hebben wel een half uur moeten wachten tot onze bestelling opgenomen werd. De persoon die ons het water bracht heeft uiteindelijk opgemerkt dat onze bestelling nog niet was opgenomen en heeft iemand geroepen (blijkbaar had de tafel net naast ons hetzelfde probleem gehad). Uiteindelijk komt er een dame opdagen om onze bestelling op te nemen. Ze was heel onvriendelijk heeft ons niet verwelkomd en was zeer ruw en onbeleefd in haar gedrag en taal. Voor de bestelling vragen we of het mogelijk was een kleine pizza als voorgerecht te nemen en dat was niet mogelijk want dat ging zeker een half uur duren voor de pizza er zou zijn ( een half uur voor een pizza terwijl dit eigenlijk een pizzeria is ????). Bon dus enkel een hoofdgerecht genomen een pasta dus. Na lang wachten zie ik dat de pasta klaar staat in de keuken , daar heeft hij zeker nog 10 min gestaan alvorens deze aan mij geserveerd heeft. Desondanks er 5 personeelsleden rondliepen was er blijkbaar maar een die het eten aan tafel bracht ( en ook moest afruimen en de vuile vaat wegbrengen naar de keuken, ook nog de afhaalpizzas wegbrengen naar de saloon die in dezelfde zaak gelegen is). Als gevolg , pasta niet warm meer. Gelukkig viel de smaak nog mee. We hebben deze zaak een keer bezocht en het zal ook de laatste keer zijn. Er zijn vast betere zaken in West Yellowstone

Datum van bezoek: september 2018
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze laatste avond in West Yellowstone viel onze keuze op dit restaurant, en dat hebben we ons niet beklaagd. Heel vriendelijke verwelkoming en bediening, we bestelden de bread-sticks om te starten en vervolgens de lasagne voor mij en een pizza voor mijn partner, dit vergezeld met een flesje wijn. Alles was heel lekker en meer dan genoeg, enig nadeel : alles werd quasi gelijktijdig opgediend, dit valt wel tegen voor een Belg die gewoon is om gastronomisch te genieten. Toch zou dit ons niet weerhouden om ooit terug te keren. Lekkere keuken voor een betaalbare prijs !

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Wild West Pizzeria & Saloon bekeken, bekeken ook

In Wild West Pizzeria & Saloon geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.