“Lekker en ruime porties”
Beoordeling van Wild West Pizzeria & Saloon

Wild West Pizzeria & Saloon
Geclassificeerd als nr. 3 van 55 Restaurants in West Yellowstone
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Bezorgen, Afhalen
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze laatste avond in West Yellowstone viel onze keuze op dit restaurant, en dat hebben we ons niet beklaagd. Heel vriendelijke verwelkoming en bediening, we bestelden de bread-sticks om te starten en vervolgens de lasagne voor mij en een pizza voor mijn partner, dit vergezeld met een flesje wijn. Alles was heel lekker en meer dan genoeg, enig nadeel : alles werd quasi gelijktijdig opgediend, dit valt wel tegen voor een Belg die gewoon is om gastronomisch te genieten. Toch zou dit ons niet weerhouden om ooit terug te keren. Lekkere keuken voor een betaalbare prijs !

Datum van bezoek: september 2018

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan je eigen pizza samenstellen en ook zelf kiezen hoe groot je hem wil. Ideaal! Als je geen kinderen hebt kan je in de lounge zitten, dat is voor boven de 21 jaar. Vonden wij wel prettiger.

Datum van bezoek: juli 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar pizza toevallig binnen geraakt. Wat een geluk! De pizza's zijn echt super lekker, wat een smaak. Morgen maar weer terug;)

Datum van bezoek: mei 2018
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze pizzeria behoeft geen lange recensie! Heerlijke pizza gegeten! Neem de hometown special! Hij was heerlijk!

Datum van bezoek: september 2017
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel goede pizzeria in West Yellowstone.

Centrale ligging.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Take away of ter plekke eten.
Gezellige bar.

Heerlijke pizza meer dan voldoende belegd.
Prijs/kwaliteit waardig. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Wild West Pizzeria & Saloon bekeken, bekeken ook

In Wild West Pizzeria & Saloon geweest? Deel je ervaringen!