Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 248
Hotels.comUS$ 248
PricelineUS$ 248
TravelocityUS$ 248
Orbitz.comUS$ 248
Agoda.comUS$ 248
Beoordeeld op 23 oktober 2015

Een aardig hotel op een beetje afgelegen plek in West Yellowstone. We moesten de auto parkeren in een achteraf straatje dat er, in elk geval 's avonds toen we aankwamen, niet heel veilig uit zag. De kamers zijn niet bijzonder, maar op zich prima en schoon en wel leuk ingericht met een wild west-achtige insteek. Ongeïnteresseerd personeel bij het inchecken 's avonds. Het geld alleen waard vanwege de locatie dichtbij Yellowstone. In elk ander stadje zou je nog niet de helft van de ongeveer 180 dollar die de kamer kostte neerleggen voor een dergelijk motel.

Datum van verblijf: september 2015
brennamaurer, Manager van Moose Creek Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2016

Thank you for taking the time to review our property. I am surprised at the rating you have given us as you state that this is a nice hotel and the money is worth staying here because of our location alone. I hope that you enjoyed Yellowstone.

Beoordeeld op 9 oktober 2015 via mobiele applicatie

Kamer was heel klein maar je slaapt er toch alleen maar.
Bed was goed maar de kamer was onwijs gehorig en konden wij letterlijk alles verstaan wat onze chineese buren zeiden (als we chinees hadden verstaan).
Voor de rest een net, schoon hotel, als je een makkelijke slaapper bent die door de herrie van de buren kan slapen.
Hotel goed gelegen bij het park.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Verblijf zonder toeters en bellen. Gewoon slapen en gebruiken voor bezoek aan Yellowstone. Goede liggen, centrum is te voet bereikbaar, goede parking. Doch kleine kamer, wel alles aanwezig, tv ijskast spiegels airco,... doch WiFi is enkel bruikbaar veel mail en Facebook, downloaden van krant is moeilijk

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 21 juni 2015 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar netjes! Goed eenvoudig hotel, heel schoon! In een leuk dorpje kortbij de ingang van Yellowstone. De afstanden in Yellowstone zijn groot dus het kan wel een stuk terug rijden zijn na een dag in Yellowstone maar dat vonden wij geen probleem.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 7 oktober 2014

Ideaal als vertrekpunt westentrance yellowtstone national park! Eenvoudig maar netjes en leuk stadje! Leuke winkeltjes en goede restaurants met lekker lokale bieren in bijvoorbeeld "the slippery Otter" waar je zeker the fish and chips eens moet proberen met de frietjes van de Idaho Famous Patetous! Drink the Belgium New Ale "Flat Tire" of een Old Faithfull" van het vat!

Kamertip: Achterkant kiezen, kamer 516 is een gioede start
Datum van verblijf: september 2014