“Heel gezellig restaurantje”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
20 september 2019 beoordeeld

Gisteravond daar gegeten. Het was heerlijk en niet duur. Het ligt er natuurlijk aan wat je neemt maar wij hadden zalm voor 13,00 dollar.
Binnen erg gezellig druk met grote Buffalos. Bediening ook super.

Datum van bezoek: september 2019

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Amerikaanse tent. Donkere inrichting. Veel tv schermen en biljart. Goed bezocht door klanten. De bediening was normaal maar niet bijzonder. Eten van hamburger was goed maar ook niet bijzonder speciaal.

Datum van bezoek: mei 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Amerikaanse sportsbar met veel tv-schermen, een pooltafel en dartbord waar locals graag aan het einde van de dag verblijven. We waren begin mei in west-Yellowstone en verder was er in dit dorp weinig open waardoor we in dit eetcafé terecht kwamen.

Leuke sfeer, verschillende soorten, goed lokaal, bier op het vat en typisch Amerikaanse gerechten zoals hamburgers en spareribbs op de kaart. Porties zijn groot en van gemiddelde kwaliteit. De sfeer en entourage komen de beleving echter ten goede. Ben je in west-Yellowstone dan kun je hier best een avond een vorkje prikken en een biertje drinken.

Datum van bezoek: mei 2018
9 oktober 2017 beoordeeld

echt een plaatselijke tent. Er zaten veel locals. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was prima te eten. Een echte western kaart met veel frituur, maar goed klaargemaakt. We hebben ons hier prima geamuseerd. Leuk avondje.

Datum van bezoek: september 2017
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier twee avonden gegeten! De hamburgers zijn geweldig! Wel grote porties dus met zijn twee 1 gerecht genomen!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die The Buffalo Bar bekeken, bekeken ook

In The Buffalo Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.