“leuke ervaring, goed eten”
Beoordeling van The Buffalo Bar

The Buffalo Bar
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 54 Restaurants in West Yellowstone
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
9 oktober 2017 beoordeeld

echt een plaatselijke tent. Er zaten veel locals. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was prima te eten. Een echte western kaart met veel frituur, maar goed klaargemaakt. We hebben ons hier prima geamuseerd. Leuk avondje.

Datum van bezoek: september 2017

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier twee avonden gegeten! De hamburgers zijn geweldig! Wel grote porties dus met zijn twee 1 gerecht genomen!

Datum van bezoek: september 2017
4 oktober 2016 beoordeeld

Deze pub annex restaurant zijn lekker. Er zijn heel wat #montana bieren# op tap. De sfeer is leuk en service is snel. We bestelden beiden een salade die heerlijk smaakten, ruime porties.

Datum van bezoek: oktober 2016
23 september 2016 beoordeeld

Wat een heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en zeer gezellige sfeer! Partner had de West Mex burger van buffalo, was erg lekker! Ik had de Mac 'n' Cheese met Buffalo en een kleine salade met jalapeno ranch dressing yum! Beiden hadden we een lekker draft biertje erbij, ik kan deze tent echt aanbevelen, leuke muziek. Wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: september 2016
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee avonden geweest. Heerlijk gegeten en prima atmosfeer. Zorg dat je op tijd bent want de zaak is snel vol.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die The Buffalo Bar bekeken, bekeken ook

In The Buffalo Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.