“Niets speciaal”

Keukens: Amerikaans, Pizzeria, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons hotel werden we naar dit restaurant gestuurd. We kozen voor de fish & chips ; eten was ok maar zonder meer ... zeker niet slecht maar niets speciaals. Bediening was pover, het is duidelijk dat ze het hier van de massa moeten hebben. Van de 3 restaurants die we bezocht hebben in West Yellowstone was dit het minste.

Datum van bezoek: september 2018

10 augustus 2018 beoordeeld

Onze favoriete 'hang out'. Prima kaart, en vooral lokale biertjes met maffe namen als 'Otter Water' en 'Moose Drool'.

Datum van bezoek: juli 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Slippery Otter Pub is een populaire plek in een plaats met veel bezoekers. Het kan daarom best druk zijn, maar de wachttijd lijkt over het algemeen mee te vallen. Het eten is lekker, niet al te bijzonder. De service is met aandacht en snel!

Datum van bezoek: juni 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuke plek en erg populair, we moesten in het voorseizoen 5 minuutjes wachten op een tafel, dat zal in het hoogseizoen wel meer zijn. En terecht, want het eten en de lokale bieren zijn erg lekker! Probeer ook eens de standaard frietjes om te ruilen voor een kopje soep of salade, zo blijven we afwisselen. Beltian white bier was erg lekker, op aanraden van de serveerder, precies wat ik zocht!

Datum van bezoek: mei 2018
1 augustus 2017 beoordeeld

Leuke bediening en een prima Amerikaanse hap te krijgen. De kaart is ruim en met veel afwisseling. De bediening geeft prima advies.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Slippery Otter Pub bekeken, bekeken ook

In Slippery Otter Pub geweest? Deel je ervaringen!