“Druk, én gezellig”

Keukens: Amerikaans, Pizzeria, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Slippery Otter Pub is een populaire plek in een plaats met veel bezoekers. Het kan daarom best druk zijn, maar de wachttijd lijkt over het algemeen mee te vallen. Het eten is lekker, niet al te bijzonder. De service is met aandacht en snel!

Datum van bezoek: juni 2018

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuke plek en erg populair, we moesten in het voorseizoen 5 minuutjes wachten op een tafel, dat zal in het hoogseizoen wel meer zijn. En terecht, want het eten en de lokale bieren zijn erg lekker! Probeer ook eens de standaard frietjes om te ruilen voor een kopje soep of salade, zo blijven we afwisselen. Beltian white bier was erg lekker, op aanraden van de serveerder, precies wat ik zocht!

Datum van bezoek: mei 2018
1 augustus 2017 beoordeeld

Leuke bediening en een prima Amerikaanse hap te krijgen. De kaart is ruim en met veel afwisseling. De bediening geeft prima advies.

Datum van bezoek: juli 2017
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Is een geliefde plaats bij het grote publiek, wat resulteert in een behoorlijke wachttijd. Wij moesten 50min wachten.
Standaard kaart waar je vooral voor de burgers en het local bier moet zijn. Eerlijk gezegd hier de lekkerste burgers van de eerste 10d vakantie gegeten, maar salades of vis niet echt aan te bevelen. Rus ig en gezellig dineren geldt hier niet, maar wel voor een zeer goede prijs lekkere burgers gegeten.

Datum van bezoek: juli 2017
29 juli 2016 beoordeeld

Vrolijke bediening, relaxte sfeer. Eten was prima, zeker in relatie tot de prijs. Geen hoogstandjes, gewoon goed genoeg.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Slippery Otter Pub bekeken, bekeken ook

In Slippery Otter Pub geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.