Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 224
eDreamsUS$ 224
Agoda.comUS$ 224
TripadvisorUS$ 224
Lol.travel
FindHotel
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Dit hotel ligt echt op steenworp afstand van de ingang van Yellowstone. Laat je niet afschrikken door de buitenkant van het hotel. Er is een geheel gerenoveerd gedeelte met hele mooie grote kamers. We zijn hier 3 nachten geweest. Je kunt bij het tankstation ernaast gratis koffie en thee krijgen. Overnachten in West-Yellowstone is niet goedkoop. Dit motel was 1 van de goedkopere.

Kamertip: Vraag een kamer in het zij gedeelte waar de gerenoveerde kamers liggen.
Datum van verblijf: juli 2017
alswestwardho, General Manager van Al's Westward Ho Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Thanks so much for your kind review! You are absolutely right. We're right next to the West Yellowstone Park Entrance. We've just recently completed a remodel after purchasing it, and we offer clean, spacious rooms and friendly service. Come back and see us again!

Heel erg bedankt voor je vriendelijke recensie! Je hebt helemaal gelijk. We zijn vlak naast de ingang van West Yellowstone Park. We hebben onlangs een renovatie afgerond na aankoop, en we bieden schone, ruime kamers en vriendelijke service aan. Kom terug en zie ons weer!

Beoordeeld op 20 oktober 2016

West Yellowstone is een goede plek om te slapen voor een bezoek aan Yellowstone. Dit hotel zit heel dicht bij de ingang en west yellowstone is ook goed lopend bereikbaar. Goede ontvangst (hou er rekening mee dat je na 4 uur inchecked), nette kamers (groot) en schoon.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een motel wat aan de buitenkant, er niet zo mooi uit ziet en waar je misschien bij doorrijdt . Maar de kamer is trendy ingericht . Heerlijke bedden en een schone douche en nieuwe wastafel . Ziet er leuk uit . Aan de receptie staat een vriendelijke mevrouw . Ook de prijs is prima

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2015

Perfecte ligging ten opzichte van Yellowstone, west entrance op ca. Halve mijl. De kamers zijn schoon en ruim en de bedden prima. Dit is de 3e x dat we er verbleven en het Motel is in de loop der jaren mooi opgeknapt. Fijn dat er geen etages zijn, de brede gangen maken de kamers prima toegankelijk. Supermarkt op loopafstand en ook de restaurants en musea zijn op prima loopafstand. De prijs is door de jaren behoorlijk omhoog gegaan en voor de prijs zou er van ons wel een koffievoorziening in mogen. Prima kamerardige mevrouw.

Kamertip: Goed toegankelijk, brede gangen, geen etages. Geen last van verkeer. Supermarkt op loopafstand, musea en restaurants ook.
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2015

Langs de buitenkant ziet het hotel er wat oubollig uit. De lobby is een explosie van kitch. Dat hoort een beetje bij de gastvrouw: deze oudere dame met geverfde zwarte krullen lijkt net uit een Amerikaanse sitcom ontsnapt te zijn. We kwamen pas om 8 p.m. aan omdat we de hele dag Yellowstone hadden bezocht. De dame in kwestie liet ons duidelijk weten dat ze op ons aan het wachten was. De inchecktijd was tot 9 p.m. Misschien was het grappig bedoeld, maar na een lange reisdag en bezoek aan één van de belangrijkste parken vonden we zo'n opmerking, in hoogseizoen nota bene, wat ongepast. De kamers zijn erg groot en verzorgd. Ze zijn niet ouderwets: er staat en grote flatscreen en er is wel degelijk internet op de kamer. Zeker hier overnachten, maar vraag dan wel een vernieuwde kamer op de eerste verdieping. (In de US: 2nd floor!). De ligging is perfect: op nog geen mijl van de westelijke entrance.

Datum van verblijf: augustus 2015