“Heerlijk!”

Serenity Bistro
Geclassificeerd als nr. 15 van 56 Restaurants in West Yellowstone
Keukens: Amerikaans, Frans, Gezond
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurantje in west yellowstone. Je wordt hier bedolven onder de de typisch amerikaanse restaurants. Heel fijn om in dit gezellige kleine restaurantje te eten met het gezin.
Het personeel is vriendelijk en alle producten zijn vers.
Echt een aanrader als je even wat anders wilt.

Datum van bezoek: juli 2018

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was buitengewoon goed. Lekkere wijn en plaatstelijk biertje. Goede bediening. Niet goedkoop maar geld wel waard. Zou zeker nog een keer terug gaan

Datum van bezoek: juni 2018
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst vonden we het even gek, de mensen leken ons niet te begrijpen toen we vroegen of er ook schaduw in de tuin was. Uiteindelijk bleek dat er tenten stonden zodat we in de schaduw zaten. Het meisje, een echte local, dat ons bediende was erg vriendelijk. We hebben eerst soep of salade gegeten. Dit was al lekker, ik beveel de ranch sla saus aan. Vervolgens kregen we een pasta, broodje hamburger en sirloin. Alles was erg lekker met goede patat, aardappelpuree en groente. Ik zou hier zeker nog eens heen gaan.

Datum van bezoek: juli 2016
20 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd en de zaak zat helemaal vol. Het was ongeveer 20 min wachten. Omdat de ruimte zo klein was en er nog 2 andere aan het wachten waren, was er geen ruimte om te wachten. We konden ook niet binnen 20 min terug komen want ze maakten geen reservaties meer. We Hebben zo met zijn 4en in het midden van het restaurant moeten wachten. Dit was niet echt gezellig voor ons maar ook niet voor de mensen die al aan het eten waren. Eten was best goed, niet heel speciaal en eerder iets duurder. Porties zijn groot dus voor ons was enkel hoofdgerecht voldoende. Hierbij krijg je trouwens automatisch soep of salada wat wel leuk is.

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer
28 juni 2013 beoordeeld

Wij bestelden een rib eye steak, rare cooked, met french fries.
Het eten werd redelijk snel geserveerd en daarna moesten wij twee keer vragen waar onze wijn bleef. De kwaliteit van de steak was prima, maar de groenten op het bord waren rauw. En u weet rauwe bonen en broccoli zijn niet zo lekker. De bloem erop kon het niet verbeteren.
Nog een tip voor de kok> wanneer je patatjes bakt moet je dat in hete olie doen. Dan worden ze knapperig. Niet meer terugkomen hier..........

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Serenity Bistro bekeken, bekeken ook

In Serenity Bistro geweest? Deel je ervaringen!