Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Expedia.com
US$ 371
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 29/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
US$ 371
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Website
US$ 334
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 371
Hotels.comUS$ 371
TravelocityUS$ 371
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.964)
Beoordelingen filteren
1.964 resultaten
Waardering van reizigers
1.073
555
236
67
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.073
555
236
67
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.964 beoordelingen
Beoordeeld op 7 januari 2015

Dit hotel kan een hoge prijs vragen wegens zijn zeer goede ligging toz van het Yellowstone National Park en een groot tekort in het aanbod in en rond het park. .Het onthaal is niet vriendelijk ( men krijgt de indruk in een administratie te zijn) De kamers zijn wel netjes, de bedden comfortabel en de auto kan voor de deur. Het ontbijt is ongelofelijk flauw (waren hier 3 nachten) en de meubels zwaar en lomp.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank dendermonde
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Don and Sally H, General Manager van Kelly Inn-West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2015
Google-vertaling

Thanks for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. If we understood the Google translation, we're sorry to hear that you were not impressed by our new lodge style furnishings or our expanded breakfast. We're also sorry to hear that you thought that our hotel was quite expensive in January which features some of our lowest rates of the year. By contrast, most hotels in the Yellowstone area are at least three times more expensive in the summer season when millions of guests overwhelm the entire park area. We hope you will have the opportunity to make a return visit dome day in other seasons. For the most affordable lodging rates, we would suggest some advanced research on TripAdvisor to compare rates, reviews and amenities of hotels in West Yellowstone but also drive times from other nearby towns so that you might make an informed choice of how far from the park area that you are willing to drive for the best lodging rates.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2013

3 nachten gelogeerd voor een slordige 750 $. Vrij aan de prijs voor wat je krijgt, het was inderdaad dicht bij de ingang van Yellowstone park, maar voor de rest geen waar voor je geld. De laatste nacht ging om 12 uur het brand alarm af, we hoorden van andere mensen op de gang dat iemand nog brood in de toaster had gestopt, en dit stond in brand. We hebben niemand van het hotel gezien en ook geen brandweer. Het stonk ontzettend naar verbrand brood op de hele beneden verdieping. Niemand van het hotel management heeft ook maar enig excuses aangeboden voor de overlast, maar wel de rekening onder de deur geschoven.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Colleke36
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Don and Sally H, General Manager van Kelly Inn-West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2015
Google-vertaling

Sorry we missed responding to this review. It did not show up until long after your stay, possibly due to the language difference.

We're sorry that we did not apologize to you directly when the fire alarm was set off late at night because of another guest's actions. In fact, different guests actually pulled other alarms when they smelled the smoke from the burnt bread in the toaster and their actions caused repeated alarms which delayed our ability to resolve the issue quickly. Of course our primary concern was determining if there was an actual fire and getting our guests to safety if such a condition existed. As soon as we discovered the actual problem, our next concern was getting the alarms shut off, making sure that anyone stuck in the elevators was released and attempting to make sue that every guest understood that it was not a real fire so that they did not have to go outside and stand in the rain while we evacuated the building. It took well over an hour to get everything back to normal with over a hundred guests crowding into the lobby asking questions and then complaining that they were disturbed when they were told that it was not a fire.

The fire alarm system is required by law to protect our guests from real emergencies, but due to the nature of the system, it also can be set off by guests who do foolish things which are out of our control. We apologize that you were inconvenienced by the alarm but glad that it was not a real fire and that no one was hurt which is the most important reason for having an alarm system. I'm sorry that we did not have anyone who was able to communicate in your own language if you missed any of the information that was provided during the heat of the situation.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 maart 2022

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janet Gideon, General Manager van Kelly Inn-West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 maart 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janet Gideon, General Manager van Kelly Inn-West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 maart 2022

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janet Gideon, General Manager van Kelly Inn-West Yellowstone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken