Opslaan

vanaf US$ 90,00
vanaf US$ 2.630,00
vanaf US$ 4.150,00
Beoordeeld op 17 juni 2019

Een prachtig park. Wij waren er in mei, hetgeen een prima tijd is. Het is er nog rustig en men kan overal parkeren en komen en alles rustig bekijken. Er lag nog sneeuw daardoor waren er een aantal wegen afgesloten. We troffen het met prachtige weer. Uiteraard beren gezien, de grizzly met jongen, de zwarte beer met jongen en veel bizons. Sommige restaurants waren nog gesloten. Het grote meer was nog geheel bevroren wat een apart gezicht was.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 7 september 2018

Wij hebben en dag doorgebracht met kijken en wandelen rondom de rivier en de canyon. Indrukwekkend, zowel de south als de nord rim. Als je er bent, wijst het zich allemaal van zelf. Jammer dat de south rim trail was afgesloten tijdens ons verblijf.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018

Een indrukwekkend natuur gebeuren, met op diverse plaatsen gletsjer!
Is ook heel ruim, geeft echt en rust gevoel. Zeker de moeite om te zien

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Je hoeft er geen dag voor vrij te maken maar je moet m wel gezien hebben. Er zijn een paar prima plekken om je auto / camper te parkeren waarna je enkel nog een korte hike hoeft te maken.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2016

spectaculaire uitzichten mooie wandelingen, kortom een must see attraction in yellowstone national park

Datum van activiteit: oktober 2016