“Aanrader”

Keukens: Hedendaags, Pub-restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt in een oud schoolgebouw. We hadden niet gereserveerd en moesten dus even wachten. Die wachttijd brachten we door in een leuke en grote shop naast het restaurant. Personeel is vriendelijk en efficiënt. Het eten was lekker: de chicken pasta is een aanrader. Ook het dessert (broodpudding met huckleberries en ijs) was verrukkelijk (maar veel dus best sharen). Volgens ons een van de betere restaurants in West Yellowstone en prijs-kwaliteit in elk geval ok!

Datum van bezoek: juli 2019

10 september 2019 beoordeeld

Lang moeten wachten maar het was het zeker waard! Eerst de bizon nacho's gegeten: absolute aanrader (maar veel). Daarna de bizon steak, de 14 Oz ribeye en de pasta (we waren met 3 voor alle duidelijkheid): alle drie top gerechten.
Als afsluiter een huckleberry ijsje met 3 lepeltjes.
Kortom, zeer lekker eten van topkwaliteit.
Wel wat duurder.

Datum van bezoek: september 2019
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier per toeval, omdat een aantal andere restaurants op ons lijstje gesloten waren. Gelukkig maar! We hebben echt fantastisch gegeten. Ik nam de chicken pasta en dat was echt één van de betere die ik ooit heb gegeten (zie foto). Mijn partner had de Angus burger en dat was de beste burger die hij tot nu toe had gegeten in de USA. We waren met 2 personen 60 dollar kwijt voor 2 hoofdgerechten, 1 dessert en 2 drankjes.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en voldoende. We hadden niet gereserveerd, maar dit is in het seizoen wel nodig.
Personeel beleefd en correct. Prijs kwaliteit in orde

Datum van bezoek: oktober 2017
27 oktober 2017 beoordeeld

Leuk, ruim restaurant en bar. Voortreffelijk eten. Dit was wel de enige plaats waar we genoten van een bediening met een Amerikaanse plastic smile. Ook al is die Amerikaanse glimlach niet altijd echt gemeend, hier viel het wel erg op.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Madison Crossing Lounge bekeken, bekeken ook

In Madison Crossing Lounge geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.