“Lekker en verzorgd”

Keukens: Hedendaags, Pub-restaurant
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker en voldoende. We hadden niet gereserveerd, maar dit is in het seizoen wel nodig.
Personeel beleefd en correct. Prijs kwaliteit in orde

Datum van bezoek: oktober 2017

27 oktober 2017 beoordeeld

Leuk, ruim restaurant en bar. Voortreffelijk eten. Dit was wel de enige plaats waar we genoten van een bediening met een Amerikaanse plastic smile. Ook al is die Amerikaanse glimlach niet altijd echt gemeend, hier viel het wel erg op.

Datum van bezoek: oktober 2017
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet verwacht in West Yellowstone echt fijn op restaurant te kunnen gaan, maar dat was wel degelijk het geval in Madison Crossing Lounge. Vriendelijk personeel, een degelijke kaart met voldoende echt lekkere gerechten naast de algekende burgers. Ook een zeer lekkere wijnkaart waar je zowel per glas als per fles kan bestellen. Een faire prijs/kwaliteit verhouding. Duurder uiteraard dan een pub/restaurant, maar aangenaam dineren.

Datum van bezoek: juli 2017
8 augustus 2016 beoordeeld

Na een eerste matige ervaring in West Yellowstone via Tripadvisor dit restaurant gekozen. Een leuke inrichting, goede service, maar bovenal prima eten. Wij hadden gekozen voor vier totaal verschillende maaltijden, die alle vier goed in de smaak vielen.

Datum van bezoek: augustus 2016
31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gedegen Amerikaans restaurant met een redelijke kaart. Is geen hoogvlieger maar biedt een goede maaltijd voor als je hongerig uit Yellowstone komt. Aanrader voor alle bezoekers wat mij betreft en een toprestaurant in de regio.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Madison Crossing Lounge bekeken, bekeken ook

In Madison Crossing Lounge geweest? Deel je ervaringen!