Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 286
eDreamsUS$ 286
Trip.comUS$ 286
HurbUS$ 299
Traveluro
travelup.com
Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt perfect als men yellowstone wilt bezoeken. De kamer is perfect en groot genoeg met alles voorzienigen . Het personeel is zeer behulpzaam en doen alles om je te kunnen helpen want wij hadden een tv die geen geluid had. Ze gingen meteen op zoek naar een andere kamer voor ons en vonden dat niet nodig en de dag er na hadden ze een nieuwe voor ons neer gezet. Parkeerplaats vind men rondom het hotel en de wifi is soms wat traag. En de ontbijtruimte is ook wat aan de kleine kant. Maar verder rest een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: september 2016
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2016

Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your good review. I hope the rest of your stay went well.
Laura, GM

Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Hotel met gratis en goed ontbijt ongezellige eetzaal. Ook hier werden we onthaald met warme chocolate chip koekjes. Ontbijt typisch Amerikaans. Kamers zijn ruim en netjes en schoon. Op kamer is koelkast. Er is geen magnetron aanwezig. Personeel erg vriendelijk !

Datum van verblijf: juli 2016
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2016

Thank you for your review. I am glad you enjoyed the cookies and your stay with us. Safe travels.

Beoordeeld op 15 juni 2016

Goed gelegen hotel met gratis warm-koud ontbijt, gratis internet en ook drink- en eetgelegenheid. Gratis parkeren aan het hotel. In het restaurant-bargedeelte kan je vele opgezette dieren bewonderen, met als uitschieter een monsterlijk grote grizzly. Het diner hebben we in het stadje zelf genomen in de Iron Horse bar and grille, lekker op het buitenterras met zicht op de Yellowstone-river en de ijzeren brug.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 30 september 2014

Goed hotel met aangename kamers. Wel wat gehorig en wering uitzicht. Eenvoudig ontbijt is inclusief. Prima wifi. Vrij parkeren is rondom mogelijk. Personeel behulpzaam. Op korte afstand van ingang van Yellowstone park.

Kamertip: Dineren kan uitstekend aan de overkant bij Yellowstone Mine.
Datum van verblijf: september 2014
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2014

I am glad you enjoyed your stay with us. Thank you and safe travels.

Beoordeeld op 17 juni 2014

Prima Motel vlak voor de deur van Yellowstone noord. Ruime kamers , goede bedden en uitstekende wifi. Personeel meer dan vriendelijk , gezellige bar en heerlijke nachos. Barman heeft ons goede adviezen gegeven wat wij konden bekijken op onze eerste dag in het Yellowstone. Lekker uitgebreid ontbijt .Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2014
mt411, General Manager van Comfort Inn Yellowstone North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2014

We are glad you enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you again in the future. Safe Travels.