2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 03/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 03/06/22
Trip.com
Gratis annuleren tot 05/06/22
-110.715818US$ 365
Hotels.comUS$ 368
TravelocityUS$ 368
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Een ietwat versleten indruk maakte deze BW. Ook het personeel was allesbehalve professioneel. Ze vertelden ons dat de betaling niet in orde was en zegden dat wij zelf naar de booker moesten bellen. Ze hielden 280 dollar van onze kredietkaart in. Wij moesten zelf naar onze reisagent bellen - niet evident met 8 uur tijdsverschil - die dan op zijn beurt naar de booker belde. Blijkbaar was de betaling toen wel in orde, maar het personeel vertelde aan onze agent dat zij het geld hadden ingehouden voor de bar op onze kamer - rijkelijk veel, nietwaar.

Kamertip: Dit is een BW om te vermijden
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

De ligging vlak bij de ingang van Yellowstone was top. In het hotel ontbrak ook eigenlijk niets, goede bedden en sanitair, koelkast en magnetron. Ontbijt bij de buren inbegrepen. Het had alleen zo'n uitstraling van ik moet opgeknapt worden. En dat is jammer. Prijs is ook hoog maar ja ligging is daar debet aan, vandaar dat opknappen ook weinig prioriteit heeft mensen komen toch wel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 december 2015

Kamer redelijk standaard en redelijk schoon.
Ontbijt is in naastgelegen restaurant en is goed, bediening aardig.
Uitzicht vanaf parkeerplaats is goed met herten in omgeving.
Voldoende eetgelegenheden in de naaste omgeving.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 30 september 2015

Men maakt reclame voor de kamers met het geweldige zicht op de riviier maar hou er rekening mee dat het ook anders kan. We hadden een verschrikkelijk zicht vanuit de kamer (op een muur). In Gardiner zelf is niet veel te zien en spreekt ook niet aan. De elken die er rondlopen is wel leuk (bij ons in het midden van de straat). Het hotel beschikt over een goed internet. Aan het zwembad ontbraken handdoeken dewelke we in elk ander BW plus hotel wel hadden. Het gratis ontbijt kan stukken beter. Hier moet je niet veel van verwachten. Tijdens het diner hebben we hier wel de lekkerste hamburger gegeten van heel ons verblijf. De overige dinermaaltijden waren ook heel goed en dit allemaal voor weinig geld. Wel een goede ligging nabij de Mammoth Hot Springs.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 7 oktober 2013

Mooi en functioneel Best Western hotel . Grote en geriefelijke kamer . Vriendelijk onthaal . Goed restaurant . Zowel diner als breakfast waren uitstekend . Aangename bar . Een aanrader om juist even buiten Yelowstone Park te logeren .

Datum van verblijf: september 2013