Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 237
WyndhamUS$ 237
PricelineUS$ 237
TravelocityUS$ 237
Hotels.comUS$ 237
Lol.travelUS$ 303
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Goede locatie, kamer zag er netjes uit en het personeel was vriendelijk. Wat wij minder vonden was de geluidsoverlast. We sliepen op de begane grond en hoorden ieder geluid van de kamers boven ons. Je hoorde constant doorspoelende toiletten / douches, ik denk dat de leidingen langs onze kamer liepen. Dit was wel hinderlijk. Zeker ‘s nachts.

Datum van verblijf: mei 2019
J0lynM, General Manager van Travelodge by Wyndham Gardiner Yellowstone Park North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you found your room to be clean and enjoyed the service provided by our staff. I am sorry that you experienced a noise issue during your stay. We never want our guests to have a less than satisfying experience, and are always happy to move you to a room on a higher floor if possible. We hope you will give us another opportunity to serve you for your next visit to the area.

Beoordeeld op 12 juni 2015

Wij zijn in dit hotel, voor de 2e keer, 1 nacht verbleven, en dit wat weer uitstekend. Kamer wat netjes en schoon, ontvangst wat wel wat rommelig doordat er een buitenlandse stagiaire was, die ons nog niet kon helpen. Gratis ontbijt was prima. Ook gratis wifi. Minpunt is dat er geen zwembad is. Maar voor een bezoek aan yellowstone een prima hotel.

Datum van verblijf: juni 2015
roadwayinn, Owner van Travelodge by Wyndham Gardiner Yellowstone Park North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2015

Frankie,

Thank you for your second visit to Yellowstone Park and staying with us at The Rodeway Inn. Enjoy the rest of your vacation and travel safely.

Steve

Beoordeeld op 4 mei 2015 via mobiele applicatie

Kamers zijn zeer ruim, met zorg en oog voor details ingericht. Bedden uitstekend

Ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid.
staf, uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Zeer aanbevolen

Dit was alles wat ik kwijt wilde maar tripadviser wil dat ik minimaal 200 tekens doe

Datum van verblijf: mei 2015
roadwayinn, Owner van Travelodge by Wyndham Gardiner Yellowstone Park North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2015

Jan,

Thank you for the stay and the kind review we wish you the best.

Safe travels,

Steve

Beoordeeld op 18 september 2014

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Travelodge
Beoordeeld op 25 april 2014

Aan de noordkant van het Yellowstone National Park vonden we deze lodge. Goede kwaliteit, uitstekende bedden, prima personeel.
Yellowstone overtreft al je verwachtingen. Natuurlijk de Old Faithfull Spring en zeker ook de Mammoth Spring zijn overweldigend mooi. De hete bronnen, de geweldige kalkafzettingen, de kleurschakeringen, slangen, het is en blijft boeien. We waren er twee dagen, maar dat is gewoon te kort. Er is zoveel te zien, dat je met een vreemd gevoel afscheid neemt van het gebied. Dat is voor herhaling.
Onze reisdatum lag 2 jaar voor de aangegeven tijd. We reisden van San Francisco naar Glacier Park.

Datum van verblijf: juni 2013