Leg de laagste prijs van deze websites vast
Etrip
Traveluro
StayForLong
Beoordeeld op 4 mei 2015 via mobiele applicatie

Kamers zijn zeer ruim, met zorg en oog voor details ingericht. Bedden uitstekend

Ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid.
staf, uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Zeer aanbevolen

Dit was alles wat ik kwijt wilde maar tripadviser wil dat ik minimaal 200 tekens doe

Datum van verblijf: mei 2015
roadwayinn, Owner van Travelodge by Wyndham Gardiner Yellowstone Park North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2015

Jan,

Thank you for the stay and the kind review we wish you the best.

Safe travels,

Steve

Beoordeeld op 18 september 2014

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Travelodge
Beoordeeld op 25 april 2014

Aan de noordkant van het Yellowstone National Park vonden we deze lodge. Goede kwaliteit, uitstekende bedden, prima personeel.
Yellowstone overtreft al je verwachtingen. Natuurlijk de Old Faithfull Spring en zeker ook de Mammoth Spring zijn overweldigend mooi. De hete bronnen, de geweldige kalkafzettingen, de kleurschakeringen, slangen, het is en blijft boeien. We waren er twee dagen, maar dat is gewoon te kort. Er is zoveel te zien, dat je met een vreemd gevoel afscheid neemt van het gebied. Dat is voor herhaling.
Onze reisdatum lag 2 jaar voor de aangegeven tijd. We reisden van San Francisco naar Glacier Park.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 7 juli 2013

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
Beoordeeld op 1 augustus 2011

Prima plaats om NoordYellowstone te bezoeken.
Zeer proper en super vriendelijk onthaal. Het hotel is zeer recent , ook het ontbijt is
mooi verzorgd. Spijtig dat je pas om 7:00 kan ontbijten want een trip naar Yellowstone moet vroeg starten.

Datum van verblijf: juli 2011