“Klein maar voortreffelijk”
Beoordeling van Le Poeme de Grignan

Le Poeme de Grignan
Geclassificeerd als nr. 1 van 34 Restaurants in Grignan
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij restaurant gaan eten. Inderdaad heel kleine kamer met tafels en stoelen. Eigenaar doet zijn best om alles duidelijk te maken. Eten was zeer goed. Alles vers en van de streek. Behoorlijke porties. Het toetje was zelfs erg uitbundig. Veel vers fruit van de omgeving en eigen gemaakt frambozenijs. Heerlijk fris na de maaltijd.
Super leuke stek en zeer goed eten.

Datum van bezoek: september 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had een reservering gemaakt een paar dagen voor nieuwjaar.
Bij het binnenkomen zaten we er alleen. Na een lekker glaasje champagne met wat amuses stroomde de kleine zaal vol.
Wat we daar hebben gegeten was absoluut lekker. Verfijnd en oogstrelend. Perfecte service en een al bij al redelijke prijs!
Zeker aan te raden als één van de beste restaurants in de streek!

Datum van bezoek: december 2017
7 september 2017 beoordeeld

Dit piepkleine restaurantje in het centrum van Grignan verwent je met dagverse producten uit deze streek, rijk aan de overheerlijke dingen die hier alom tegenwoordig zijn.
We hadden de keuze tussen twee menu's, waarvan we de kleinste kozen...
Maar de porties zijn groot en zelfs het kleinste menu was voor mij teveel.
Overheerlijk gegeten in dit bescheiden restaurantje. De chef staat in zijn keuken duidelijk met veel plezier achter de kookpotten en zijn echtgenote brengt alle geurige en smaakvolle creaties aan tafel.
Bescheiden en vriendelijk zijn ze en dat terwijl de kwaliteit van het eten ver boven het gemiddelde uitstijgt!
Absolute aanrader, zeker reserveren, want veel plaats is er niet!

Datum van bezoek: september 2017
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch menu goed opgebouwd qua smaken. De passie voor het voorbereiden van de gerechten door de chef komt volledig tot uiting. De wijnkaart is uitgebreid, streekgebonden en biedt keuze om bij elk gerecht een passende wijn te vinden. We hebben veel persoonlijke aandacht van de chef gehad wat zeer gewaardeerd werd! We komen binnenkort graag terug!

Datum van bezoek: oktober 2016
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een restaurant zoals ik me een Frans restaurant had voorgesteld. Het eten is erg lekker, uitdagend en traditioneel tegelijk. Het fijne is dat de eigenaresse Engels met ons sprak als we er niet uit kwamen. Lekker wijntje erbij. Tres bon.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Le Poeme de Grignan bekeken, bekeken ook

In Le Poeme de Grignan geweest? Deel je ervaringen!