Beoordeeld op 6 december 2019

Ik heb 6 dagen in het hotel geslapen en ontzettend genoten. Het Chateau voelt aan als een chique kasteel en is erg sfeervol. De grond rondom is lekker om in rond te struinen en je eigen plekje te vinden. Nicole en Cos (de eigenaren) zijn ontzettend behulpzaam en weten van alles te doen in de omgeving. Die erg mooi is! Ze doen ontzettend hun best iedereen een zich op z'n gemak te laten voelen en te kunnen ontspannen. Wij hebben elke avond het plat du jour gegeten (gekookt door Therese) en dat was steeds een heerlijk drie gangen menu. Ik kom zeker nog terug!

Datum van verblijf: november 2019
CosmasW5, Eigenaar van Le Petit Chateau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2019

Emiel zo fijn dat je er weer was, nu in de herfst. Zo maak je de seizoenen hier mee.

Warme groet van ons 3.

Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Unieke locatie met een zeer prettige gastheer en gastvrouw en prima eten.Prima verblijf met fijne mensen en een spannende accommodatie.
Nederlandse gastheer en gastvrouw zo weggelopen uit Ik Vertrek. Zie uitzending gemist onder Cosmas en Nicole.

Datum van verblijf: oktober 2019

Ontzetten leuk dat jullie er waren. Hoop dat de verdere fiets tocht fijn is geweest.

Lieve groet van ons 3.

Beoordeeld op 25 augustus 2019

We hebben een paar heerlijke, ontspannen dagen gehad bij le Petit Chateau! Een prachtige omgeving om te wandelen; overal het ruisen van de beekjes en het geklingel van de bellen van de schapen en koeien. De sfeer is uitermate ontspannen; in de grote, mooie parktuin is voldoende ruimte en zijn er zitjes gemaakt om te lezen etc. Kortom zeker een goede plek voor een fijne vakantie!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
CosmasW5, Eigenaar van Le Petit Chateau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Ha Kim en Familie,

Dank je voor je reactie. Fijn dat jullie er waren.

Lieve groet van ons 3

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Voor de tweede keer hier een Heerlijk relaxte vakantie gevierd, de rust en groene prachtige omgeving (echt een oase) met lieve gastheer en gastvrouw, maken je vakantie compleet. Ook een aanrader om te genieten van de 3 gangen menu's gemaakt door Thérèse.
Houd je van dieren dan kan je hier je hart ophalen, maken het extra gezellig.
Het is een beetje ons tweede thuis en gaan zeker terug, missen het nu al.

Dikke knuffel voor die drie hardwerkende kanjers daar, love you!

Kamertip: De gouden kamer is heerlijk ruim, licht en romantisch
Datum van verblijf: augustus 2019

Dank jullie wel voor de mooi reactie. We zien naar jullie uit. Was heerlijk dat jullie er waren.

Tot volgend jaar,

Heel veel liefs van ons 3,

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Wij zijn hier in juli geweest en hebben het heerlijk gehad.
Enkele tips:
Het sprookjesachtige bos bij Asque, waar je door klein weggetjes naar boven kunt komen.
Leuke wandeltocht naar de waterval van Esparros.
Tochtje naar Spanje door de Pyrineen waar de schapen en geiten los op de weg lopen.
Uitrusten in de prachtige tuin bij het Petite Chateau bij het natuurzwembad waar je alleen de bellen van de geiten hoort.
Maar bovenal valt de warme en positieve sfeer op die Nicole, Cos en Thérèse weten te creeeren. Er is veel liefde voor de dieren en altijd belangstelling voor iedereen.
De bedden zijn prima en we hebben hier heerlijk gegeten,
Wij willen zeker terug naar het Petite Chateau!

Nico en Karin Kater

Datum van verblijf: juli 2019
CosmasW5, Eigenaar van Le Petit Chateau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Lieve Karin,

Dank je voor je lieve reactie, het was een feestje om jullie zo te zien genieten.

Warme groet van ons 3,
En wie weet tot de volgende keer.