Beoordeeld op 4 juli 2019

Ontvangst was hartelijk . Zeer ruime kamers in een antieke sfeer, Grote tuin , zwembad met goed gevulde bar .Heel goede kennis van de streek ,aangevuld met de A4 plannetjes hoe je de bezienswaardigheden kan bereiken . Samen aperitieven en tafelen met de eigenaars, de kookkunsten van Anne mogen zeker vermeld worden . Anne en Jacques we hebben ervan genoten .
Herman en Miranda

Kamertip: Kamers zijn zuidelijk gericht en met uitzicht op de tuin .
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Het was voor ons reeds de 3de maal dat we bij Anne en Jacques te gast waren. De prachtige, ruime kamers (suites), de rust en vooral het lekkere eten maakt dat wij er met plezier terugkeren!! Uitstekend gelegen om de omgeving te verkennen...Lourdes, Foix, Mirepoix, Carcassonne...de grotten van Mas d'Azil en de ondergrondse rivier Labouiche...zoveel mogelijkheden... Het lekkere ontbijt en diner waren een kers op de taart...Niks is voor de gastheren te veel om éénieder te helpen met raad en daad.
Wij komen zeker voor een 4de maal terug...

Beoordeeld op 8 augustus 2017

De B&B beschikt over zéér ruime kamers. De tuin is prachtig en verzorgd door de gastheer zelf. Het zwembad is zeker groot genoeg en biedt veel plaats om er te vertoeven. De keuken is lekker. Gastheer en mevrouw eten 's avonds met de gasten mee. Een aanrader!!!

Kamertip: E is geen tip nodig, alle kamers zijn groot en verzorgd.
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Le Pégulier is een fantastische plaats om te verblijven. Eerst en vooral is er het prachtige huis met heel ruime familiekamers (niet evident voor gezin met 3 kinderen!) en de grote tuin (met zwembad, badminton, tafeltennis, petanque). Maar daarnaast doen Anne en Jacques er alles aan om u te verwennen, de streek te laten verkennen afhankelijk van uw wensen en u vooral thuis te laten voelen. Een reisgids heb je niet nodig: Anne en Jacques kennen de streek op hun duimpje en hebben voor elk wat wils in petto. Ook de fantastisch lekkere kookkunsten van Anne mogen niet worden vergeten.
Kortom een heel fijne vakantieplaats om te gaan én terug te gaan!

Beoordeeld op 23 september 2015

Domaine du Pegulier is een fantastisch verblijf om tot rust te komen. Anne en Jacques doen hun uiterste best om je je goed thuis te laten voelen in hun prachtige B&B en om je hun passie voor de Ariege te laten voelen.
De kamers, het ontbijt, de diner met verschillende nationaliteiten aan tafel, het park, het zwembad, de omgeving,... het was allemaal meer dan in orde voor ons veel te korte verblijf bij de overbezorgde Anne en Jacques,

Nico en Milou

Kamertip: Op de 2de verdieping was het zeer rustig.
Datum van verblijf: september 2015