We verbleven in het Hilton Garden voor 3 nachten voor een conferentie.
Ik was erg benieuwd om te verblijbven in het #1 gerangschikt hotel in Minneapolis op Trip Advisor!
Ons verblijf was aangenaam, maar niets deed me omverblazen opdat ik het een 5/5 zou geven.
Het personeel was leuk genoeg, ze proberen de deur voor je te openen wanneer je komt en gaat, dat is een leuk extraatje.
Ze waren ook snel bij de vraag voor meer handdoeken en dergelijke.
Het beste van dit hotel is de geschikte locatie voor het congrescentrum, het was een vijf minuten lopen, als het al zo ver was.
De kamers en de bedden waren gemiddeld, ik had betere, ik had ergere.
Ik zal vermelden dat we er dineerden in het restaurant op een avond en het voedsel was uitstekend.
Toch was er iets louche gaande met de facturering.
Van de 4 facturen die we kregen, waren 3 van hen verkeerd.
En het was vreemd, al het voedsel werd vermeld aan de juiste prijs, maar het subtotaal was onjuist.
Bijvoorbeeld, één van mijn maaltijdgenoten had een kippen wrap.
Het was 11,00 dollar en als zodanig aangegeven op de rekening.
Maar haar voedsel subtotaal was 12,00 dollar.
Na een aantal keren de serveerster terug te zenden, werden ze uiteindelijk alle hersteld.
Ik voelde nog steeds ongemakkelijk achteraf, dus besloot ik om de frontdesk manager te waarschuwen.
Hij probeerde het te verklaren als een systeemstoring, en ik...We verbleven in het Hilton Garden voor 3 nachten voor een conferentie.
Ik was erg benieuwd om te verblijbven in het #1 gerangschikt hotel in Minneapolis op Trip Advisor!
Ons verblijf was aangenaam, maar niets deed me omverblazen opdat ik het een 5/5 zou geven.
Het personeel was leuk genoeg, ze proberen de deur voor je te openen wanneer je komt en gaat, dat is een leuk extraatje.
Ze waren ook snel bij de vraag voor meer handdoeken en dergelijke.
Het beste van dit hotel is de geschikte locatie voor het congrescentrum, het was een vijf minuten lopen, als het al zo ver was.
De kamers en de bedden waren gemiddeld, ik had betere, ik had ergere.
Ik zal vermelden dat we er dineerden in het restaurant op een avond en het voedsel was uitstekend.
Toch was er iets louche gaande met de facturering.
Van de 4 facturen die we kregen, waren 3 van hen verkeerd.
En het was vreemd, al het voedsel werd vermeld aan de juiste prijs, maar het subtotaal was onjuist.
Bijvoorbeeld, één van mijn maaltijdgenoten had een kippen wrap.
Het was 11,00 dollar en als zodanig aangegeven op de rekening.
Maar haar voedsel subtotaal was 12,00 dollar.
Na een aantal keren de serveerster terug te zenden, werden ze uiteindelijk alle hersteld.
Ik voelde nog steeds ongemakkelijk achteraf, dus besloot ik om de frontdesk manager te waarschuwen.
Hij probeerde het te verklaren als een systeemstoring, en ik geef hem het voordeel van de twijfel, maar ik zou toekomstige reizigers adviseren om uw factuur dubbel te controleren voordat u betaalt.
Meer
Minder weergeven