“Social deal”

D'n Hut
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Wintelre
Keukens: Nederlands
6 augustus 2020 beoordeeld

We zíjn hier gaan eten met een social deal menu, je krijgt er voldoend keuze uit voor, tussen, hoofd en na gerecht. En het smaakt allemaal lekker. Tafels zijn goed uit elkaar gezet en je kunt er voldoende afstand houden van mede gasten ook op het terras is het goed zitten. Het personeel was vriendelijk en de gerechten zagen er goed verzorgd uit

Datum van bezoek: augustus 2020

12 december 2019 beoordeeld

Hut Bourgondiërs leuk lekker concept je besteld van de kaart kleine gerechtjes ,alles ziet er top uit en smaakt heerlijk, ze schenken er een goed glas wijn en de bediening was vlot en vriendelijk , restaurant en toilet zien er netjes en verzorgt uit. Als je dit concept wil gaan proberen moet je wel even reserveren .

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier wezen eten met z’n 2en, ik nam een burger menu gerecht, de ander een vis gerecht.

Als voorgerecht hadden we een stokbrood plankje, die beviel goed!

Echter vielen de hoofdgerechten tegen... iets wat ik thuis ook had kunnen maken. Prijs kwaliteit niet perse goed dus.

De sfeer vond ik ook niet boeiend, er was ook geen muziek of iets.

Bediening was wel aardig.

Datum van bezoek: november 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer bij de Hut wezen eten. Het eten was prima; goede prijs kwaliteit. Angus steak was mals en goed gebakken. Maar, elk bezoek hebben we gezanik over de karaf water bij het eten. Geachte heer manager, het is heel normaal om aan een tafel waar iedereen bier, wijn of fris drinkt een karaf kraanwater gratis aan te bieden. Zeker als het 30graden is. Een sneu takje munt, een verdwaalde schijf citroen is geen motivatie om dan €3,75 te vragen. Niet meer doen, gewoon gratis een karaf neerzetten.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even gestopt om de dorst te lessen,
Schappelijk van prijs vlotte bediening ruime parking voor fietsen en groot buitenterras ideaal midden in een fietsroute.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die D'n Hut bekeken, bekeken ook

Veldhoven, Noord-Brabant

In D'n Hut geweest? Deel je ervaringen!