“Start van een werk vakantie”
Beoordeling van Restaurant Craft

Restaurant Craft
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Wintelre
17 maart 2020 beoordeeld

Prima restaurant met keuze uit heerlijk gerechten en ook de wijn is van goede kwaliteit die als je dat aangeeft een halfuurtje voor dat je aan de dis begint geopend wordt.

Datum van bezoek: maart 2020

8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met moderne, warme aankleding en kleuren. Bijzonder gastvrij personeel. Mooie gerechten. We zijn hier nu al een paar keer geweest en elke keer met een tevreden gevoel.

Datum van bezoek: november 2019
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met een groep van 12 man en toch alles tegelijk geserveerd. Verder was alles zeer lekker, en zeker een aanrader. Prijs kwaliteit en kwantiteit was zeer goed!

Datum van bezoek: januari 2020
21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig gestyled restaurant is Craft, alles zag er top en mooi schoon uit. We hebben hier met mijn ouders gegeten en we vinden het allemaal heerlijk. De bieten carpaccio (die had ik) was echt zo lekker, die heb ik thuis al een keer nagemaakt. Het toetje van joghurt ijs met honing en noten was ook ontzettend lekker met die gebrande nootjes. Het personeel was erg aardig, kortom wij hebben een top avond gehad en gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: juli 2019
21 oktober 2019 beoordeeld

Nee, Craft is niet de meest bijzondere plek waar we ooit aten. Niet de mooiste, niet de meest verfijnde noch de meest centraal gelegen plek ;-) maar daar vallen wij niet over, want alles klopte, die avond vorige week dat wij er dineerden. Dan heb ik het over de eerste indruk, de ontvangst. De prettige sfeerverlichting (ik houd van donker!), de comfortabele stoelen. De aardige bediening. En last but not least, want daar kwamen we tenslotte voor, de absoluut lekkere huiswijn en de zeer smakelijke, ruime porties eten, zowel de voor- als de hoofdgerechten. Eigenlijk hadden we na het voorgerecht al genoeg, toch zetten we door, en daar hadden we geen spijt van! Omdat we toch nog lopend naar de auto wilden ipv rollend, kregen we netjes een kartonnen doosje waarin we de overgebleven lekkernijen konden vervoeren, mee naar huis. Good going Craft! Ook al wonen we aan de andere kant van Nederland, terugkomen doen we zeker. Houdoe, en bedankt!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurant Craft bekeken, bekeken ook

Wintelre, Noord-Brabant

In Restaurant Craft geweest? Deel je ervaringen!