Beoordeeld op 25 februari 2020

Een zeer aangenaam en mooi nieuw hotel in een klein dorpje op enkele km van Eindhoven airport.
We hadden een sleep/park/fly arrangement.
De ontvangst was zeer attent en gastvrij.
De kamer was ruim, zeer schoon, en met klein balkon met zicht over dorp en velden.
Absolute rust en stilte.
De hele sfeer en decoratie van het hotel is erg smaakvol en met oog voor detail gedaan. het restaurant en bar zijn uitnodigend comfortabel en gezellig.
Het eten was erg lekker en vers, voor een democratische prijs.
De bourgondische bitterballen : too die for !!!
Service zeer correct en Top. Ondanks het feit dat het super druk was, hebben we nooit lang moeten wachten. Uitgebreide menukaart. Open keuken waardoor er een gezellige bedrijvige sfeer heerst. Dit hotel is echt een aanwinst voor regio Eindhoven. Ik zou er zelfs zo 'n paar dagen op vakantie willen gaan.
Ontbijt lekker en uitgebreid keuzebuffet.Complimenten voor het hele 46 team.
Wij komen zeker terug. Hartelijke groet Igo van Hoof en Stefan van Loock Kapellen B

Kamertip: Kamers met zicht op de velden en omgeving
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

In één woord fantastisch. We hebben al in veel verschillende hotels gelegen, maar dit hotel krijgt een dikke 10+.

De ontvangst bij aankomst is al heel goed en persoonlijk. Geen standaard hoge receptie en dit geeft het eerste persoonlijk tintje al.

We hebben overnacht in de familie kamer. Deze bestaat uit 2 mega grote kamers waar er een tussendeur zit naar de andere kamer. De kamers zijn zo groot dat het makkelijk nog 4 bedden bij konden.

Op de ene kamer heb je een bad in de slaapkamer en de andere kamer een zitgedeelte met een bankje.

Alles is erg schoon. De hygiëne is dus op en top.

Bij het ontbijt heb je meer dan genoeg keuze. Ook hier wordt je welkom ontvangen en wordt alles uitgelegd.

Kortom, zeer vriendelijke personeel, hygiënische hotel en perfecte kamers met bedden waar je niet uit wilt komen.

Een dikke aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 28 januari 2020

Met ons team zijn we 2 dagen in Hotel 46 geweest wat ons zeer goed is bevallen. Ruime vergaderruimte die voorzien is van alle benodigde zaken. vriendelijke ontvangst en uitstekend restaurant voor ontbijt, lunch en diner. Brabantse gemoedelijkheid in een professioneel jasje tegen een zeer schappelijke prijs.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Geweldig hotel in een dorpje.

Een ongelofelijke prijs kwaliteit!
Het personeel is super aardig en de lunch en diner uitstekend.
Er is ook een shuttle naar Eindhoven AirPort.

Hier komen wij zeker terug

Robert& Renée

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Voor slechts een nacht verbleven wij in dit nieuwe hotel. Het is gelegen in het kleine plaatsje Wintelre, vlak bij Eindhoven. Alles is tot in de puntjes verzorgd. De ontvangst is vriendelijk. De kamers beschikken over enorm veel opbergruimte, een kluisje en een mini bar die verder niet gevuld is. De inrichting is modern, zonder onpersoonlijk te worden. De bedden zijn goed. Het is er 's nachts ook erg stil. Het uitzicht is niet geweldig maar dat is ook niet de kracht van het hotel. Prima als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen of als overnachting voor een vroege vlucht vanaf Eindhoven airport. Een aanrader. Het bijbehorende restaurant voor het ontbijt is eveneens klasse. Een erg uitgebreid ontbijt buffet.

Datum van verblijf: december 2019