Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Flor & Sonia chapeau voor wat jullie gerealiseerd hebben. Hier kunnen vriendengroepen komen, al dan niet met camper. Het eten was voortreffelijk en niet te vergeten je vertrouwen in je gasten ! We komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021

Bij aankomst valt de hoeveelheid troep op de oprit onmiddellijk op. De baas is wel vriendelijk maar o wee als je durft iets te zeggen over internet of via de kaart betalen ... dan weet je het wel...
Het eten: keuze uit steak (groot en lekker), kip (gekookt, te gaar en met een vreselijke laag gesmolten kaas erop), of vis , niet gekozen. Met friet: waren ze vergeten een 2de keer te bakken...dus niet te eten... 1 hoop vet... een mini potje sla met stuk perzik en ananas uit een doos...bah! De wijn is Moeselwijn, uit zijn eigen wijngaard. Je moet ervoor zijn. Rood was niét te drinken, wij hadden een fles gevraagd zonder te weten dat het Moeselwijn was, tja...
Het ontbijt: lekkere croissants en chocolade koeken, pistolets, sandwiches, wat kaas en hesp, paté, plastic potjes confituur, appels. Dat is het voor 15 euro per persoon. Geen vers fruit, honing, ontbijtgranen, volkorenbrood... Duur dus.
Er is 1 toilet, niet erg proper. 1 douche, nogal primitief.
De afrekening: hij schrijft alles op in zijn boek. Slaat er een slag in. Wij betaalden voor 4 personen 210 euro voor 1 nachtje met een camper met avondeten en ontbijt. En je kan dus niet met de kaart betalen. Gelukkig mocht ik meneer zijn extreem vuile auto (ik moest me tussen het vuilnis persen) gebruiken om geld af te halen in het dorp 5 km verderop... terwijl hij stond op te scheppen tegen mijn man (een IT'er) hoe hij als pakjes leverancier de computers ertussenuit haalde en zo ver hij kon schopte... onvoorstelbaar... het was een belefenis, maar dit nooit meer!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 10 november 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie, zowel de mobiel home Plasts als de B&B zijn mooi gelegen en perfect onderhouden..Flor geeft een perfecte volledige uitleg over het reilen en zeilen van de mobil home plaats en de voorzieningen..een mam met het hart op de juiste plaats ..die alles kan en kent .,steeds met een grapje en een glimlach.. hier komen is thuis komen .,bedankt Sonja en Flor

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020

Wij zijn hier gekomen op aanraden van vrienden met nog een koppel. Wij sliepen samen in het zeer ruime propere appartement.
We kregen een super leuke en vriendelijke ontvangt van de gastheer, die ons tevens ook tips heeft gegeven omtrent de omgeving.
Het avondeten en de lekkere streekbieren zijn ook een absolute aanrader.
Super B&B met super ontvangst

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 juni 2019

we zaten in de B en B. Prima grote kamer, echt een lekker heel groot bed. Douche, bad, waterkoker, zitruimte, slaapruimte. Prachtig landelijk uitzicht. Fietsen vanaf de locatie overal naar toe. Uitbater en zijn vrouw en de jonge ober heel behulpzaam. We hebben 2 keer gedineerd. Ook het ontbijt is in orde. Kan echt niet beter.

Kamertip: bovenste verdieping heeft fantastisch uitzicht. je moet trap kunnen lopen. Ramen aan alle kanten die open kunnen, dus ook niet superwarm.
Datum van verblijf: mei 2019