Beoordeeld op 9 oktober 2023 via mobiele applicatie

We werden zeer hartelijk ontvangen door An. We konden steeds bij haar terecht met vragen omtrent de mogelijkheden om te doen in de streek. Alles in de B&B was tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader. 👍😀. Heel veel mogelijkheden om te doen in de buurt.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 19 september 2023

Echt genoten van deze heerlijke B&B. Superleuke ontvangst door Ann. Mooie kamer en verzorgd ontbijt. Heerlijk zwembad. Met gastvrouw Ann hadden we heel leuke babbels. Ze hielp ons met het uitstippelen van de fietsroutes, bezorgde ons leuke adresjes om te eten of om te bezoeken. Kortom, het was gewoon top.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 augustus 2023

Topper om te verblijven en fietsen. Leuke kamer en lekker ontbijt!
Heel hartelijke ontvangst, de gastvrouw heeft ons ook geholpen met fietsroutes. Ze heeft er ook eentje uitgestippeld voor ons!
Wij hebben genoten!

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 28 juli 2023

Heel vriendelijke ontvangst, heel lekker ontbijt en mooie ingerichte, propere kamers! Leuk om met je gezin te verblijven, onze kinderen vonden het verwarmde buitenzwembad superleuk! Top!
Er waren in de buurt vele mooie bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 22 juni 2023

Top aanrader vriendelijke top gastvrouw vvv op haar eigen propere kamers voorzien v alles verwarmd zwembad ontbijt heel lekker uitstekende ligging veel te zien in de nabije omgeving we komen met pleeier zeker terug

Datum van verblijf: juni 2023