Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 11 september 2022 via mobiele applicatie

Ons verblijf was zeer aangenaam, rustig gelegen. Net wat we zochten om er eens twee dagen tussenuit te zijn. Vriendelijk ontvangst door An met tips van activiteiten in de buurt. De kamer was heel net en alles was aanwezig. Ontbijt was dik inorde, aardbeien van bevriende collega’s, eigen fruit, eigengemaakt appelsap, zelfgemaakte confituur. Verse pistolets, croissants en brood. Wat zeker aan te raden is, is de tour met het golfkarretje door hun domein met fruitbomen. Leuk om dit eens van dichtbij te mogen zien.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 15 augustus 2022 via mobiele applicatie

Het is een hele mooie b en b. Kleinschalig, praktisch en mooi ingericht. De ontvangst is heel goed. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Het is een toplocatie. Van daaruit kan je prima fietsen, wandelen. Mooie uitzichten en leuke dorpjes.

Kamertip: Je kunt bij b en b prima parkeren. Op de kamer was geen geluidsoverlast ook al was de kamer aan de straatkant.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 mei 2022

Ons verblijf was dik in orde! Ik kan geen negatieve punten aanhalen, alleen maar positieve.
Zeer ruime,nette familiekamer met praktische badkamer. Het aparte kamertje met stapelbed en opbergruimte voor kledij was ideaal voor onze zoon van 30 die mee was. Het zwembad is zeker ook een meerwaarde, maar was nog niet in gebruik(net te vroeg en ook nog wat frisjes).
Zeer mooi en rustig gelegen, parking voor de deur, ontbijt zeer verzorgd en smakelijk.
Hoogtepunt was toch de route met het elektrisch wagentje met picknick...zeker doen!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 april 2022

Bij aankomst in de Fruithoeve werden we heel vriendelijk ontvangen. Onze fietsen kregen direct een plekje en we werden wegwijs gemaakt in de zeer aangenaam ingerichte ruimtes.
De gastvrouw staat elke gast met raad en daad bij om van ieders verblijf een pareltje te maken.
Tips over wandelingen, knooppunten opschrijven voor een pittige fietstocht, ze doet het allemaal
De kamers zijn kraaknet. Het ontbijt is uitgebreid en heel lekker. Probeer zeker de huisgemaakte perenconfituur ! Ook de lieve dame die helpt bij het ontbijt is een meerwaarde.
Heel leuk is ook dat je de gemeenschappelijke keuken mag gebruiken om zelf iets klaar te maken of op te warmen.
Er is ook een honesty bar aan zeer democratische prijzen. Koffie of thee kan je de hele dag vrij zetten.
Er is een gezellige tuin waar je even kan uitrusten.

In het voorjaar kan je vlakbij ook genieten in Bar Bloei, tussen de fruitbomen.

Een aanrader, dat is zeker!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 7 februari 2022

We verbleven in het appartement boven en voelden ons onmiddellijk thuis. Een supergezellige inrichting. Hele warme ontvangst van An. Geen enkele vraag is teveel. Ze helpt je graag met informatie over de buurt en de te bezoeken dingen. Lekker ontbijt met streekproducten. Onze dochter mag geen tarwebrood en ze kreeg aangepaste speltpistoletjes en -brood. Alles was kraaknet, heerlijke matras en donsdekens. Het was een heerlijk zicht op de boomhaard. Alles tip top in orde. We komen zeker terug! Een echte aanrader. Bedankt!

Datum van verblijf: februari 2022