Beoordeeld op 24 december 2019

In november 2019 zijn we drie dagen in het guesthouse geweest. Het was puur genieten niet alleen van de locatie, maar ook van de vriendelijkheid van het personeel en van het heerlijke eten.
De waterpool is geweldig. We hebben daar heel wat dieren gezien.
Sonia, hartelijk dank voor je gastvrijheid.

Kamertip: alle lodges zijn voortreffelijk
Datum van verblijf: november 2019
casart, Manager van Casart Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Beste Annette, Dankjewel voor deze review. Het is leuk te lezen dat jullie echt hebben genoten van jullie verblijf in onze lodge en we hopen je terug te mogen verwelkomen bij je volgend bezoek aan Zuid Afrika.

Beoordeeld op 3 december 2019

Lieve Sonia en Jan. Bedankt voor een verrukkelijk en gastvrij verblijf ! Het was een week met culinaire verrassingen, prachtige locatie, daardoor genoten van de dieren en de natuur, attent en vriendelijk personeel. Kortom, ik heb genoten vanaf dag 1. Volgende keer maak ik gebruik van het zwembad :-) Chapeau ! Groetjes Ria Vorstenbosch

Datum van verblijf: november 2019
casart, Manager van Casart Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Beste Ria, Dank je wel voor review. Wat leuk te horen dat je ontzettend hebt genoten van je vakantie in onze lodge. Wij zien je graag een volgende keer en zullen ook dan er alles aan doen jou een aangename tijd te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Casart Game Lodge team.

Beoordeeld op 27 november 2019

Was gewoon geweldig hebben een onvergetelijke vakantie gehad super uitzicht echte aanrader vriendelijk personeel heerlijk eten prachtige excursies van daar uit heel veel gezien jan en Sonia heel hartelijk bedankt hopen ooit terug te komen adriaan en Ineke

Datum van verblijf: november 2019
casart, Manager van Casart Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beste Ineke en Adriaan, Dank je wel voor je mooie review. Leuk dat jullie hebben genoten van jullie verblijf bij Casart Game Lodge en wij hopen je spoedig terug te zien bij je volgend bezoek naar het mooie Zuid Afrika.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Casart is echt een prachtige lodge, heel mooie en luxe rondavels met privejacuzzi erbij. Prachtig gelegen zwembad met uitzicht over de bush, geweldige 3 gangen diners met een afrikaans tintje en de gamedrive's waren fantastisch met gids Happy, hij weet alles over de dieren en de omgeving van de bush. Verder heel vriendelijk en behulpzaam personeel, altijd in voor een praatje. De eigenaresse spreekt vloeiend nederlands en ook hier staat de deur altijd open. Kortom een prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2019
casart, Manager van Casart Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste Dhr vanmonfort, hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Het is prettig te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in onze lodge. Wij hopen u terug te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie naar het mooie Zuid Afrika.

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Onwijs mooie en sfeervolle lodge midden in Grietjie natuur reservaat. Hele gezellige gemeenschappelijke ruimtes. Het zwembad was in Augustus nogal koud, maar was prachtig. Personeel heel attent vriendelijk en het eten was overheerlijk. Wij hebben hier 3 nachten enorm genoten en hopen nog eens de mogelijkheid te hebben om terug te komen.

Datum van verblijf: augustus 2019
casart, Manager van Casart Game Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Beste Martijn, dank je wel voor het schrijven van deze review. Het is ontzettend leuk te lezen dat jullie het erg naar je zin hadden. Het hele team kijkt er al naar uit jullie strak misschien opnieuw te mogen verwelkomen.