Destinia.com
Expedia.comUS$ 187
PricelineUS$ 183
Orbitz.com
Beoordeeld op 20 april 2022

rustig gelegen hotel, eerder sober ingericht maar heel vriendelijk en behulpzaam team. De ligging is dicht bij Faro en Olhao, een regio met heel mooie stranden. Alles is maar op enkele kilometer rijden, een auto is noodzakelij.

Kamertip: we hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel, de voorkant is zonniger maar geeft uit op het zwembad en het terras dus luider
Datum van verblijf: april 2022
João Viegas, Proprietário van Quinta dos Poetas, Nature Hotel & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Dear Mr./Mrs Geertvdh, Thank you for your comments. We are happy that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Quinta dos Poetas

Beoordeeld op 5 maart 2022

Een schitterend hotel in het buitengebied bij Faro. Faro-vliegveld binnen 30 minuten bereikbaar. Prima kamer met mooi sanitair, heerlijke bedden. Een goed ontbijt, het restaurant heeft een uitgebreide kaart en het eten is heerlijk. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2022
João Viegas, Proprietário van Quinta dos Poetas, Nature Hotel & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2022

Dear Mr. Rob., Thank you for your comments. We are happy that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Quinta dos Poetas

Beoordeeld op 27 september 2021

Je hoeft geen hotelgast te zijn om hier te dineren. Er is steeds een 3 gangen dagmenu (18€) met keuze tussen de gerechten, maar je kan ook à la carte eten.
Het is de betere keuken zonder ambities om hoog culinair te zijn. Ook de erg goede wijnen zijn schappelijk geprijsd.
Zo dineren op het terras in de avondzon aan het grote zwembad, bezorgt een gevoel van romantiek...

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 9 augustus 2020

We kozen tijdens de Covid-pandemie bewust voor een kleinschaliger hotel dat wat meer afgelegen in het platteland lag en hebben het ons niet beklaagd. Het onthaal was hartverwarmend, alles is er zeer proper, 's avonds kan je rustig op het terras en aan het zwembad zitten om te dineren en met de auto ben je op 10 minuten in Olhao en 15 minuten in Faro. Zo kan je kleine uitstapjes doen en 's middags of 's avonds nog even aan het zwembad liggen.
Voor het diner bieden ze ook een vrij goedkoop 3-gangen menu aan dat veel voordeliger is dan gerechten apart te kiezen.
De kamers zijn niet de meest moderne meer, maar het is dan ook een oude boerderij, wel met dunne muren.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 november 2019

Heerlijk rustig hotel met veel voorzieningen, waaronder een goed restaurant met een leuke regionale kaart. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
Mooi dichtbij het vliegveld, als je daar vroeg moet zijn.

Datum van verblijf: oktober 2019